.

.

woensdag 19 maart 2008

Wat een gedoe… verzekering, rechtsbijstand, andere auto

vrijdag 21 december 2007

De nacht is vrij kort geweest.. steeds weer zag ik mezelf over de weg flipperen … en ik lag lijstjes te maken van dingen die gedaan moesten worden..zoals verzekering bellen, rechtsbijstand inschakelen en heel belangrijk: naar Jos van Boxtel voor een andere auto

Het is allemaal gelukt.. de verzekering zou voor alles zorgen.... de schade expert zou bij Jos langskomen.. en ik heb een andere auto gekocht… een Toyota Yaris uit eind 2004. Eigenlijk wilde ik een Aygo maar de levertijd daarop was minimaal 7 weken.. en ik heb hem echt 7 januari nodig.

De Yaris is ook een automaat, pearlblue van kleur en ik heb al proef gereden.. Hij komt op 4 januari

Geen opmerkingen:

Een reactie posten