.

.

woensdag 19 maart 2008

Touwtrekken om schuldvraag

dinsdag 8 januari 2008

Het grote getouwtrek om de schuldvraag is begonnen. Ik heb het politierapport niet gezien, maar heb wel het schadeformulier dat door de politie is opgesteld met de situatietekeningen. De vrachtauto staat al over de streep ingetekend. Voor mij is het duidelijk: ik rijd deze weg elke keer weer en ik moet heel snel al weer uitvoegen bij Hintham. Het is nutteloos om eerst de andere banen op te zoeken om dat weer terug te moeten. Het schiet ook niet sneller op. Ik blijf altijd op de meest rechterbaan hier. Nu dus ook.. geen haar op mijn hoofd die gedacht heeft om van baan te wisselen.. maar dat zegt nu dus wel die vrachtwagen chauffeur.. ik wisselde van baan naar links en hij kon me niet ontwijken…
En dat terwijl zijn eerste verklaring tegen de politie was dat hij mij helemaal niet gezien heeft. Dat lijkt me logischer. Maar goed zoals ik van mijn rechtsbijstand hoorde moet degene die geen schuld heeft de schuld van de ander bewijzen.. en dat wordt moeilijk volgens mij.. het is nu mijn woord tegen dat van die chauffeur.. we wachten het proces verbaal maar af.. dat is de juiste weg volgens mijn rechtsbijstand mannetje
Ondertussen heb ik mijn Yaris opgehaald.. ik moet nog wennen aan het rijden daarin.. heel anders dan mijn Starletje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten