.

.

woensdag 19 maart 2008

Nekklachten enzo

vrijdag 8 februari 2008

Ik ben er toch niet helemaal zonder kleerscheuren afgekomen denk ik… vreselijke hoofdpijn komend van uit mijn nek maken mijn denken en doen heel moeilijk. Dus ik ben maar eens naar de dokter gestapt: het duurt te lang om een griepje te zijn.
Lips gaf aan dat het zeer waarschijnlijk vanuit mijn ongeluk kwam en hij stuurde me door naar de fysiotherapie. Daar kan ik maandag de28ste al terecht. Ik bel school dat ik later kom want om 8 uur bij de fysio is niet om 8 uur in Oudheusden. Ik krijg naproxen en diazepam…de eerste is een ontstekingsremmer, de tweede een spierverslapper.

Vandaag (25 januari) is Evelien jarig.. ze wordt al 27...

Bij de fysio constateert Janine 7 gekneusde nekwervels en weinig mobiliteit. Met massage probeert zij de nek los te krijgen en geeft me een halskraag mee als ondersteuning. De volgende afspraak is donderdag de 31ste.
Tijdens die afspraak kraakt Janine de nekwervels en masseert weer. Ik heb een jeukplek op mijn arm en wat in mijn nek….Met Janine overleg ik om een letselschadeclaim in te dienen. Deze nek consumeert al mijn fysio van de verzekering.. en het is pas begin het jaar……

Thuisgekomen bel ik mijn verzekeringsmaatschappij en vertel hem over mijn nek. Hij zal me een letselschadeformulier toesturen. Dat krijg ik de volgende dag en ik vul alles in.. ook dat Evelien als huishoudelijke hulp vanaf Januari elke week komt en dat ik niet voor 100% in staat ben om te werken.

Op 8 februari heb ik weer een fysio afspraak. Het helpt allemaal nog niet echt.. ik zal toch die diazepam maar eens innemen. En die naproxen. Ik geef de kraag terug: deze is te groot en we zoeken een kleinere uit. Die wordt besteld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten