.

.

woensdag 19 maart 2008

Een bultje?

18 februari 2008

Zo ik ben weer bij de dokter geweest. Dat was de afspraak: als ik aan de prednison ging, moest ik vandaag op controle komen.

Het lijkt wat aan te slaan. In ieder geval is de jeuk wat verminderd. Maar de schijf in mijn borst lijkt me gegroeid.

Dr. Lips wil dan toch weer even kijken. En hij adviseert om zo snel mogelijk foto's te laten maken. Ik voel daar niet zoveel voor. Ik heb nog overal uitslag, ik voel me daar niet echt prettig bij. Lips dringt aan : "Je kunt natuurlijk ook over een week of 2-3 gaan, maar het is beter dat je nu gaat. Maak maar een afspraak en kom dan deze week even terug om de uitslag van de foto's te bespreken". Hij schrijft een verwijskaart en ik beloof een afspraak met het ziekenhuis te maken.

 

Als ik op school ben, bel ik het ziekenhuis en ik kan de volgende dag al terecht. Ik vertel op school aan mijn collega's ook wat er aan de hand is. Ze schrikken, maar ik wuif het weg. Ik heb geen tijd voor enge dingen, en het zal heus wel een normale ontstekingsreactie zijn.


3 opmerkingen:

  1. Tjonge. Via Repel kom ik op jouw website en lees terug in de eerste berichten, want ik wéét al uit jouw reactie over 'kanker is geen zegen' op haar verhaal dat jij borstkanker hebt. Nu pas lees ik hoe je dat ontdekte. Wat verschrikkelijk allemaal voor je. Je bent alweer hel wat jaren 'op weg' of 'onderweg'. Ik wil je alleen even sterkte wensen en een hart onder de riem steken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar moet natuurlijk geen 'hel' staan maar 'heel'. Zucht...

    BeantwoordenVerwijderen