.

.

woensdag 19 maart 2008

Aan de prednison

16 februari 2008

Sinds gisteren zit ik aan de prednison. Helaas, de tabletten hielpen niet .. Zelfs niet een beetje… dus de laatste strohalm en maandag terug naar de dokter. Ik voel me rot, vervelend, naar, en moe. Ik heb het wel gehad zo.

Ondertussen is Tonny nog steeds ziek thuis. Hij heeft een ontsteking aan zijn SI gewricht. Hij is al weer drie weken thuis nu en het ziet er voorlopig niet naar uit dat hij gaat werken.

De werkzaamheden aan en in ons huis liggen dus ook stil. Ik ben echt benieuwd of het ooit nog af komt.. Een paar kleine dingen die samen nog heel wat werk zijn. Maar ik zie Tonny het niet afmaken: ik ga daar maar eens wat anders op verzinnen.

Maandagochtend mag ik weer naar de dokter. Maar weer een telefoontje naar school en naar Mieke dat ik wat later ben.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten