.

.

woensdag 19 maart 2008

De uitslag.. Eh.. Niet dus

7 maart 2008


na  ruim een uur  gewacht te hebben bleken zowel mijn eigen dokter , ik kreeg een vervanger, als de uitslag niet aanwezig.. dus ik ben net zover als twee uur terug.. minder ver want de uitslag krijg ik nu nooit voor maandag

wat een kl. arts was dat zeg.. de operatie uitstellen was zijn optie.. en dan zo zalvend .. en vervolgens toen Tonny boos werd met Tonny mee praten.. hij heeft mij niet één keer aangekeken of te woord gestaan.. alles ging via Tonny.. behalve toen ik opstond en mijn jas aantrok.. toen pas zag hij mij geloof ik..

ik baal dus, ik ben boos en voel me een nummer zoveel met een ingescheurde teennagel..

misschien ben ik wel een dom BlonTje…  nnnnnnnnnnn.. ik denk het niet………….

Grts


Geen opmerkingen:

Een reactie posten