.

.

zondag 30 maart 2008

al weer zondag

Zo mooi weer als het gisteren was, zo lelijk is het nu.. regen, regen, grauw weer.. vanochtend te laat om met Magda mee te rijden: toch dat uur vooruit vergeten.. het is volkomen langs me heen gegaan. Even snel gedoucht en op eigen houtje naar de sportschool. Maar wat ging het moeizaam: het sporten.. zowel de fitness als de bodypump.. het was me net allemaal wat te veel.. toch heb ik het tot een bevredigend einde kunnen bengen en nu voel ik me moe maar goed..

Straks bij Janneke en Tim eten. Dat was ik dus ook alweer vergeten. Vervelend hoor. Ik lijk wel joef.. net zoals ik steeds de verkeerde aanslag heb op mijn toetsenbord. Steeds een letter ernaast.

Ik heb alle dvd's en cd's uitgezocht toenstraks.. en een stel weggegooid. Ach je moet was hè.. nu direct mijn ZENnetje uppen.. en dan ben ik er klaar voor.. laat het maar dinsdag worden.
En wat warmer.. dat is ook niet verkeerd.

1 opmerking:

  1. Hoi Frieke,

    ff bijgelezen....en heb al antwoord op m'n vraag...hihi. Je krijgt 8 chemo's.

    Je zult zien...'t is zo voorbij. T is voor een goed doel hè...je moet beter worden.

    Nou meis, ze em op. Ik denk aan je.
    Dikke knuffel.
    Mieke(ukkiepukkie)

    BeantwoordenVerwijderen