.

.

zaterdag 29 maart 2008

zaterdag: zon!!!


Wat een beetje zon niet al doet hè..ik heb net pasfoto's laten maken.. oerlelijke dingen waar je dan 10 euro voor moet neerleggen.. maar de RDW wil nu eenmaal dezelfde soort pasfoto's op het rijbewijs als die op het paspoort gaan...

Maandag even naar het gemeentehuis in Sint Michielsgestel voor de verlenging.. moet ik wel eerst weten waar het gemeentehuis naar toe verhuisd is en hoe ik er kom.. Tja dat heb je als je door den Haag wordt samengevoegd en geen enkel band hebt met de gemeente waarbij je bent ingelijfd... Als die dan gaan verhuizen met gemeentehuis, is het lastig.. en potverdikke.. ik heb geen auto dat is ook zo. Janneke heeft mijn Yarisje nog steeds. Normaal is dat geen probleem, want of zij hier nutteloos op de stoep staat of Janneke kan haar gebruiken om naar haar werk te rijden .. dan is de keus gauw gemaakt, nietwaar?

Goed maandag dus niet naar het gemeentehuis.....openbaar vervoer is hier geen optie. Heb je dat zelf wel eens gedaan: vanuit Berlicum naar Sint-Gestel? Je bent een paar uur onderweg.

Dan ga ik maandag toch maar eens in de verzekering duiken.. en misschien ook in de aangifte van de belasting. Ik heb wel altijd uitstel via Hans Burgers, mijn belastingconsulent, maar klaar is klaar hè..
Ik weet dat ik heel wat ruimwerk heb in ieder geval: 2 dozen vol. Als dat gebeurd is, is de aangifte een fluitje van een cent.

Morgen ook maar even mijn tas voor dinsdag in orde maken. Wassen en degelijke.. en zorgen dat ik genoeg muziek op mijn ZEN heb staan en dat de batterij vol is. Misschien dat ik er ook weer wat gesproken boeken op zet, of... ik heb gisteren hoorspelen gedownload.. misschien is dat ook wat.. daar kan ik in ieder geval naar kijken en voorluisteren.

Voor morgenochtend heb ik met Magda afgesproken om naar de sportschool te gaan. Waarschijnlijk mijn laatste les bij de bodypump. Daarbij wordt met gewichten gewerkt en ik heb het idee dat ik dat voorlopig niet kan. Jammer hoor... ik wilde wel zo'n strak miss Holland lichaam binnen een jaar.. de glimlach en het verstand heb ik immers al:)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten