.

.

maandag 31 maart 2008

morgenvroeg


Ik ben net gebeld door het Carolus: mogenochtend om kwart voor 7 word ik verwacht. Ik ben de eerste van die dag:) Nou dan ben ik er in ieder geval vlug vanaf. Wat wel even tegenviel was de 2 nachten die ik moet blijven. Dus niet woensdagavond naar huis. Dat wordt donderdag. Ach, dat komt ook wel goed.. nietwaar schatje?
Ik ga straks mijn tas pakken. Van alle andere plannen is niets terecht gekomen. Ik heb de hele ochtend naar Purper 100 zitten kijken. Een geweldige show. Ik heb liggen gieren van het lachen.... ja ik weet het: niet iedereen houdt van Purper, en ja, ze zijn ook niet altijd even goed.. Deze show is overigens met Jos Brink, en ook Erik Breij doet weer mee. Samen met Frans Mulder, Jop Verheijen en Anneke Grönloh is deze Purper 100 zeker de moeite waard om te zien.

Ik zie best een beetje op tegen na de operatie.. wat kan ik dan nog met mijn arm, hoe erg is het, of hoe lastig... het zal wel meevallen denk ik..maar is dit wishfull thinking? Ik heb nu toch al een keer te vaak mijn neus gestoten... toch blijf ik positief denken.. je denkt toch niet dat zo'n overreagerende cel het wint van mij.. no way!! en ook niet op geestelijk vlak... want ik heb nog zoveel plannen en zoveel te doen.. ik ben nog lang niet klaar met mijn leven...

Janneke komt vanavond nog even langs. Ze heeft aangeboden om samen met Tonny te eten dinsdag en woensdag. Heel lief, al weet ik niet of Tonny daarin meegaat...meestal bakt hij net zolief een eigen worstje...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten