.

.

woensdag 10 december 2014

Nog slechts 20% verlies

Vanochtend scheen de zon. Echt waar! Dat was wel nadat ik met een hoosbui op de markt was overvallen, maar hij scheen echt. Als ik nu naar buiten kijk, ziet het weer grijs.

Bij het audiologisch centrum kon de audioloog eigenlijk niet geloven wat hij zag. Mijn gehoor links verbetert zich nog steeds. Ik heb nu een gehoorverlies van maar 20%. Dat was 90% en dat is dan voor je gevoel helemaal doof. Neem dat maar van mij aan. Het is dus nog de vraag of ik een gehoorapparaat nodig heb. Ja, voor in de auto, denk ik. Toch ga ik echt nog een keer rijden zonder gehoorapparaat in. Kijken of ik me dan ook veilig voel. Want een apparaat wat ik heel zacht zet omdat geluid storend is, lijkt me niet erg zinvol. Wordt ongetwijfeld vervolgd.......


Gisteravond de mail binnen van Tess over Secret Santa. Dit jaar geen cadeautjes, maar kaarten. En niet naar 1 persoon maar naar 3. Je bent vrij om zelf te verzinnen en te beslissen wat voor kaart je stuurt en met welke wensen. Maar een beetje rekening houden met de mensen waarnaar je een kaart stuurt, getuigt van respect.

Ik zal me komende tijd eens gaan verdiepen in de mensen van wie ik een adres heb gekregen.
Even zo zullen "vreemden" ook op Mijn Whispers komen. Hopelijk blijven het geen vreemden.


Gisteren heeft onze schoonzoon zijn 5de chemo gekregen. En het bericht dat hij er nog maar 1 hoeft. Ook bij hem gaat het de goede kant op. Zo fijn!! Daarna kan het grote herstellen beginnen. Niet alleen lichamelijk, ook geestelijk. Niet alleen bij hem maar ook bij onze dochter. En bij onze kleinkinderen. Want kanker treft niet alleen de patiënt. Zijn hele omgeving krijgt er van mee.

Langzamerhand pak ik de pen weer op. Ik heb nog zoveel ideeën over Joep en Beer. Ik zal toch een serieus op zoek moeten gaan naar iemand die er tekeningen bij wil maken. Die daar ook tijd voor heeft. Want volgens mij zijn de verhaaltjes die ik schrijf leuk en herkenbaar.


Mijn haak project vordert met de dag.  Nog even en ik kan een foto van het kant en klare product maken. Nieuwsgierig hoe het er uit gaat zien? Nou dat maakt twee....






1 opmerking:

  1. Hartelijk dank voor je leuke kaart die ik vandaag in de brievenbus vond ! Meteen een blogje bij om te volgen.
    Voor 2015 wens ik je geluk, sterkte, liefde, vriendschap, dromen, genieten en lachen.
    groetjes !
    Stine http://fortysomethingandmuchmore.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen