.

.

zondag 14 april 2013

Glasvezel KPN: NIET DOEN!!!!!



Het mag nog niet zo zijn... wat niet? het weer... de beloofde 20 graden en zon worden hier rond 12 uur nog steeds niet gehaald. Nee, ik ga echt niet buiten zitten zo. Maar wie weet wat het om 4 uur is. Gisteren kon ik ook lekker in de zon zitten, achter glas:)



Glasvezel is nog steeds huilen met de pet op. Ik heb zoveel spijt dat ik overgestapt ben. Mijn
televisie loopt steeds vast, ondanks dat het signaal van de draadloze ontvanger knalgroen staat. Opvallend is dat het vastlopen altijd 's avonds gebeurd vanaf een uur of 10. Heel erg lastig want dan mis je grote stukken van de serie die je volgt, de uitslag van een wedstrijd of de pointe van een discussie. En er is niets aan te doen. Want ik heb inmiddels door waar de fout zich bevindt. Bij het signaal dat door KPN wordt binnen gebracht. Dat kan ik zien: het signaallampje van het glasvezelkastje is rood als de televisie vast slaat.

Jammer genoeg zit ik een jaar aan deze malheur vast. Misschien wordt het beter, maar ik heb echt daar een hard hoofd in.  Plus dat het abonnement duurder is dan ons was voorgerekend. Veel duurder. In plaats van 20 euro per maand minder dan bij Alles in één extra van Ziggo, de reden waarom wij toch zijn overgestapt, betalen we nu zelfs meer. En met veel ergernis. Als het aan mij ligt zijn we na een jaar weer terug bij Ziggo.

Ik ben overigens niet de enige die zo klaagt over KPN. Het forum staat er vol mee. En ach al wordt je klacht gehoord, en excuses gemaakt en oplossingen gezocht in je eigen instellingen, de hand wordt niet in eigen boezem gestoken. Je schiet er dus echt niets mee op.

Ik weet het, dit lijkt een klachtenlogje te worden. Normaal maak ik me er niet zo druk over, alleen... dit duurt en duurt en er gebeurt feitelijk niets.

Dus ander onderwerp. Met een beetje geluk verkoop ik vandaag mijn scootmobiel. Hoe ik ook probeer: ik kom niet van mijn angsten daarop af. Ik ga echt veel liever lopen. Duimen dus maar!!!





3 opmerkingen:

  1. Tja meiske TV kijken wordt duur ! Heel duur !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt ook altijd pech met internet hé, ik kan me nog herinneren de ring om Den Bosch jaren terug. Succes met de verkoop van je scoot! Wie weet kun je vandaaf ff genieten in de tuin? Hier is het ook niet echt warm hoor.XXX

    BeantwoordenVerwijderen