.

.

vrijdag 4 januari 2013

Mau





Gisteren hebben we onze Mau laten inslapen
ze is 13 jaar geworden en het was wel het beste zo
ze kon geen lucht meer krijgen door de tumoren in haar longen, keel en bekkie
Die hebben ook haar blindheid veroorzaakt.

Ze was zo'n sterke lieve poes.
Het doet zeer ....
zij was de poes die er altijd was als je iemand nodig had

Maar zoals onze dochter opmerkte: Ze is nu weer bij Janneke. En dat is zo. Want hoewel Mau al heel lang bij ons woont, heeft ze de eerste maanden van haar leven bij Janneke gewoond. Pas toen Janneke terug naar huis kwam is Mau meegekomen en gebleven.

Lieve Janneke,
zorg je goed voor haar? en Mau? jij bent er voor Janneke hè.. 

Ik mis je meisje, meer dan ik zeggen kan. Ik mis je lach en je telefoontjes, je invallen en je schouder op halen op jouw manier...ik mis je inbreng op ons leven, de verbondenheid, je liefde en je vertrouwen. 

Gelukkig Nieuwjaar, we gaan ervoor.....

Mam 




6 opmerkingen:

  1. even een test.. mijn @home email verdwijnen namelijk deze maand
    kijken of ik het goed heb omgezet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat verdrietig. Afscheid nemen van een geliefd huisdier doet pijn. Ik hoop dat Janneke en Mau nu samen over jullie waken. Een mooi 2013 voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag wens ik je een goed 2013.
    Wel een verdrietig begin met afscheid nemen van Mau, maar die heeft het vast best bekeken, samen met Janneke daarboven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach, dat is verdrietig zeg..
    En helemaal als deze poes ook weer zo'n belangrijke link met Janneke had. Nu heb je weer op een bepaalde manier afscheid van haar moeten nemen..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach liefie, wat verdrietig.... Wel fijn dat ze nu bij Janneke is. Samen sterk!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat zij weer samen zijn....wat een verlies. Toch. Sterkte meis!

    BeantwoordenVerwijderen