.

.

donderdag 26 juli 2012

7 oktober 1979 - 27 juli 2011



het blijft onbegrijpelijk, wreed, zonde, niet te snappen, iets wat je boos maakt, en iemand die je blijft missen

Lieve Janneke,
Ik weet hoe een hekel je aan foto's hebt, maar het is het enige wat ons nog rest van jou. Deze kwam ik op een dag, nog niet zo lang geleden, tegen op een schijf. Je had ze daar zelf opgezet toen je jouw lappie moest configureren.
En ik moest lachen toen ik deze foto zag... zo typisch jij. Een pil van een boek, een glaasje witte wijn en lekkere flodderkleren op vakantie.

Meisje lief..we blijven altijd van je houden hoor. Dikke kus

mam

4 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte met deze dag lieve Frieke...
    Het hoort niet dat ouders hun kinderen overleven. Het leven is inderdaad soms wreed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve frieke, lieve mama van janneke

    ik wist dat het ergens in deze periode was... maar wist niet meer precies wanneer... blij dat ik nu even op internet kom (in zweden, kort bij janneke van baasbraal, niet vaak internet ter beschikking!) en je even sterkte kan komen wensen met deze dagen, die ontzettend moeilijk zullen zijn voor je...
    ook in mijn hart neemt jouw janneke een speciaal plaatsje in, je weet wel waarom! en jij dus ook... heel dikke knuffel en koester de mooie herinneringen...

    tricky XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet nog goed dat mijn oma een grote foto had. Zij had ook een dochter verloren. Op die foto stond...wel verloren..nooit vergeten. Dat is wat blijft, wat ze zei, hoe ze dacht, wat foto's, vakanties,schooltijd, dat blijft, altijd. Dikke kus voor jullie xxx

    BeantwoordenVerwijderen