.

.

dinsdag 18 januari 2011

Mobiliteit

zo vandaag weer eens een logje via mijn laptop. Zonder draakje want die is nu niet aan gesloten. Het gaat langzaam, of vlug, vooruit ( en achteruit).. het lopen dan... ik kan al hele stukken zonder looprek en zo kan ik zelf mijn drinken pakken bijvoorbeeld. Vandaag heb ik 3 treden trap gelopen. Dat gaat dus ook de goede kant op. Het was dus toch meer de angst die me tegen hield... .. en die is nu weg...ja ik heb heel veel vertrouwen in mijn fysiotherapeut. Fietsen is helaas een brug te ver. Maar dat komt wel weer...of niet... mijn evenwicht is erg verstoord merk ik wel...


Janneke is vandaag opgenomen in het Radboud in Nijmegen. Morgen krijgt ze een 4 uur durende operatie, en als alles goed is mag ze donderdag weer naar huis. Ik ben in mijn gedachten en gebeden bij haar......

Vandaag heb ik uitbreiding van thuishulp gevraagd. Huishoudelijk dan. Want dat kan ik nu helemaal niet. En nu valt op hoeveel ik nog steeds deed.Ik ben niet bang dat ik het niet krijg. Het Loket Welzijn is al akkoord. En Tonny spreekt voor mobiliteit al over een scootmobiel....daar moet ik me eerst nog even in verdiepen........

Oja ik kreeg vandaag ook een nieuwe TEK (therapeutische elastische kous) voor mijn oedeem arm aangemeten.

Mijn klaartje van vandaag: er zit vooruitgang in... voor allemaal

grts

4 opmerkingen:

  1. Wat fijn om te lezen dat je toch weer zo snel iets vooruit gaat. Fijn dat je iets van je zelfstandigheid terug kan krijgen.
    Wat een scooter betreft, het scheelt je veel in je energie als je er gebruik van maakt waardoor je weer meer over hebt voor andere leuke dingen. Dus zeker iets om goed over na te denken.

    Ik wens jouw en janneke veel sterkte ik hoop dat de operatie vandaag succesvol is geweest. Nijmegen is in de buurt bij mij, mocht je een koffiestop nodig hebben dan kom je maar rustig langs hoor. Mail me maar.

    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel sterkte voor Janneke!!!

    En fijn dat je je zelfstandigheid wat meer kunt opbouwen nu, er zit dan wat vooruitgang in hè..
    groet ROelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Denk aan jullie en hoop dat Janneke er goed door komt! Fijn dat er vooruitgang is en je angst niet meer zo'n hinderpaal is. Een scoot maakt je wel meer mobiel , maar ik snap dat het weer een drempel is waar je over moet. Hoop dat het lukt met de hulp meiske, warme gedachten voor jullie allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo
    Hoe is het nu !!!
    En hoe is het met Janneke afgelopen
    Is ze weer thuis
    Angst is heel vervelend en het maakt je zoooo onzeker maar pluk de dag zoals die valt en als hij valt dan raap je het gewoon weer op .
    Groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen