.

.

donderdag 4 november 2010

huisarts en hb

Met een HB van 6.2 is het volgens mijn huisarts logisch, dat ik me zo moe voel.En dat is er vrij kleurloos uitzie momenteel.

Hij was net bij mij op huisbezoek. Ik had gisteren om hem gevraagd, maar toen was hij er niet. Daarom vandaag...Bloedruk normaal, pols 100 : dat is teveel voor iemand ie zoals ik niet doet. HB gehalte dus te laag, en geen suiker. Ben ik lekker weer mooi klaar mee.
Het HB gehalte is te hoog om een transfusie te geven. Ik heb een geschiedenis met bloedtransfusies om ijzer tekort....en ik zit daar niet echt om te springen. Maar goed dat hoeft dus niet. En hij is te laag om het zomaar te laten. Dus dit wordt vervolgd...

Over mijn klammig aanvoelen wil hij iets opzoeken. En komt er mee terug. Maar het staat wel weer genoteerd.

Op dit moment voel ik me een zoet monster, maar heb ik een zuurtje of zoiets dan vind ik het niet eens lekker.

Gisteren had ik echt een off-day. Vandaag gaat het wel voor wat. Gewoon heel zoetjes aan.

Dus een beetje lezen, een beetje computeren, wat douchen...en de dag is al weer voorbij.. op naar morgen....


4 opmerkingen:

  1. Toch de moed er bij houden , Frieke

    dikke zoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Frieke,
    Het is vrijdagnacht en ik denk aan jou.
    Donderdag af en toe trouwens ook trouwens ook. Ik had gisteren de hele dag een gedichtje van jaren terug in mijn hoofd.
    Een gedichtje wat me een beetje zegt hoe zwaar je het af en toe moet hebben.
    Ik weet niet of je het op prijs stelt maar ik wilde het je niet onthouden.

    Er wordt veel gevraagd.

    er wordt veel gevraagd
    eerst een berg
    alsof dat niet genoeg is
    een tweede
    kort daarop zeer snel
    een derde
    ik weet dat ik het kan
    dat ik de kracht heb om de weg te gaan
    zwaar is het wel....
    (Marina San Giorgi†)

    Ik wens je heel veel sterkte toe vandaag.
    Liefs
    Kimi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte vandaag meidje, ik hoop dat alles goed gaat en het niet te vermoeiend is. Ik hoop dat ze je hb weer omhoog krijgen, scheelt weer in het moe zijn. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Frieke

    Ik hoop dat ze je HB snel weer wat omhoog krijgen zodat je weer iets meer energie krijgt. Hoe is het gisteren gegaan, ik heb veel aan je gedacht. Ik hoop dat het niet te vermoeiend voor je was.

    Ik wens jou en je gezin heel veel sterkte. Ook voor je man is het erg moeilijk om je geliefde zo te moeten zien terwijl hij machteloos moet toekijken. Zij moeten altijd alles maar raden, als je het zelf ondergaat weet je hoe je je voelt en wat er in je lichaam verandert. Voor hun blijft het altijd gissen. Geweldig dat ze er altijd voor je zijn!

    Houd moed meid
    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen