.

.

zaterdag 15 mei 2010

voor-vakantie-stress

Vanaf vandaag ben ik bezig met allerlei dingen tijdelijk af te sluiten...jullie kennen het wel. Ik ga immers eind volgende week ( over 6 dagen) op vakantie...ja ik wrijf het lekker in!!!

En dan gelijk daarna naar het ziekenhuis. Ik weet echt niet wanneer ik weer aanspreekbaar zal zijn daarna. Dat merkt iedereen van zelf weer.

Mijn leven bestaat tegenwoordig uit die 2 dingen...en de spanning die het toch bij me oproept. Nee, ik heb de tandarts nog niet gebeld. En ook de huisarts niet ondanks de pijn in mijn handen en voeten. Ik wil het toch nog afkijken tot na de 25ste mei. Gek is dat, dat ik alles tot die datum bevries...

Dat wil allemaal niet zeggen dat ik helemaal niets doe. O nee, zeker doe ik een hoop (hmmmmm.... staat lijnrecht tegenover mijn vegeteren logje)...
Ik huishoud een beetje, haal wat boodschappen, ga koffie drinken of thee..ik pas op en luisterlees. Ja dat doe ik nog steeds. Een boek gaat nog steeds niet. Maar ondertussen heb ik al een hele verzameling luisterboeken. Ik kan bijna door tot mijn 93ste verjaardag. Maar dan moeten ze van het Loket aangepast lezen wel nieuwe boeken sturen en niet boeken die ik een week geleden ook kreeg. Ach, waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Dat is een ding dat zeker is.

Ik ben niet de enige die bezig is met inpakken.Ook Tonny kan er wat van. hij loopt de hele dag al als een kip zonder kop rond.Zoekend en vragend en mij van mijn ding afhalen. Jullie horen het wel: de voorbereiding voor een vakantie, hoe klein ook, brengt hier in huis veel stress:)

Ik moet toch weer eens een keer Kurzweil 3000 installeren. Dan kan ik ook andere teksten laten aflezen. Misschien doe ik dat straks nog wel.

Verder heb ik vrij weinig te melden. Dus voor iedereen een prachtig weekend en mijn klaartje: vanochtend kwamen onze dochters op de koffie. Het was erg gezellig!

10 opmerkingen:

  1. fijn dat je een vakantie in het vooruitzicht hebt. Dat zal hopelijk je zinnen wel wat verzetten. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meidje, heerlijk om op vakantie te gaan.
    En die vakantie-stress, die is nu een mooie afleiding voor de 25ste. Eerst maar even lekker genieten samen aan zee.
    fijn weekend,
    Coralie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker. Afleiding!

    Veel vakantievoorpret ondanks de stress en die 25e komt daarna wel. Bevries de datum idnerdaad maar...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. vakantie heerlijk meis.verheug je er maar fijn op.hopelijk heb je dan mooi weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet er maar lekker van meiske ! En het weer wordt mooi !

    Dikke knuffel !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Herkenbaar hoor, dat 'vastzetten' van dingen tot die ene datum. Ik hoop dat je na de operatie niet heel lang uit de running zult zijn en dat je daarna weer een stijgende lijn met volop positieve dingen gaat krijgen. Succes met de vakantie voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik zou net hetzelfde als REnske kunnen schrijven, dat bevriezen is heel herkenbaar... bij mij wordt er voorlopig ook maar gepland tot 31/5 (scan) (op één uitz na, ben een feest voor mij collega/vriendin met terminale borstK aan het voorbereiden, ze wordt in juli 50, vandaar! kan het niet op mijn blogje zetten, want dat leest zij ook, maar wou het toch al es zeggen, want het houdt mij recht, you know!)
    ben heel blij voor je dat je er even tussenuit gaat! het zal je deugd doen, zo'n vakantie! en volgens mij wordt het goed weer, want we hebben nu al zoveel slecht weer gehad, toch?

    veel inpak-plezier en dan, vollebak genieten, het kan je operatie alleen maar ten goede komen... maar daar nog even niet aan denken!
    knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor ik afsluit wil ik jou een heeeele fijne vakantie toewensen! Ik hoop op mooi weer,veel genieten zodat je jezelf opgeladen en ontspannen tegelijk over kunt geven aan de operatie. Ik denk aan je en duim ervoor!!! Knuffels en tot snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aftellen naar de vakantie, lieverd. En niet teveel stress, hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil je een hele fijne vakantie toewensen, even het hoofd proberen leeg te krijgen en goed uitgerust de operatie in te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen