.

.

donderdag 13 mei 2010

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 en een klaartje

jullie willen niet weten wat ik allemaal al verzonnen heb om op te schrijven... en daar blijft het dan bij.... dus ik ga maar eens aftellen:

  1. WE-300 lijnen is geschreven en staat op "Een kopje thee....."
  2. Ik ben hard bezig alle achterstallige logjes bij te lezen... ik ben al een heel eind denk ik.. er komen er alleen steeds meer bij.Wel heel gezellig, dus blijf komen, blijf schrijven...
  3. Inmiddels liggen er een paar blogland awards te wachten tot ze geaccepteerd worden. Als ik nog langer wacht heeft ieder een die ik ken en volg ze al gehad.  Begrijp me niet verkeerd. Ik respecteer elke uitreiking, maar ze hebben even niet mijn pprioriteit.
  4. Ik ben gebeld door het ziekenhuis dat ze me 25 mei verwachten om kwart voor 8. Nuchter. De tijd kan nog veranderen. Maar daar bellen ze me over op. Mobiel... Het komt nu wel heel dicht bij allemaal vind ik. Het is tastbaarder dan ach.. 25 mei ergens....
  5. Ik en ik niet alleen maar mijn zussen ook, maken ons zorgen om onze moeder. Gelukkig heeft ze toch zoveel pijn dat ze naar het ziekenhuis is geweest om foto's te laten maken. Ze was wel 5 kilo afgevallen...ja pijn vreet energie...(bij iedereen behalve bij mij..one, toch wel.. want ik blijft een beetje op hetzelfde gewicht schommelen....)
  6. De vakantie is betaald. Dat is altijd een hele geruststelling. Dan is het lekker definitief. O ik heb er zo'n zin in..nog 8 dagen en we zijn weg!!!!!!!!!!!
  7. Ik loop de hele week al te bedenken dat ik de tandarts moet bellen voor de halfjaarlijkse controle...Nu moet dat maar volgende week.
  8. Vorige week was mijn huisarts me om mijn Port a Cath te leren spoelen. Ik heb het afgelopen vrijdag tegen mijn drainagetherapeute gezegd en zij zou het aan haar patiënten doorgeven. Er zijn er veel meer met een onderhuidse aansluiting naar de bloedvaten. Ik hoop dat ik mijn huisarts veel "werk" heb bezorgd....
  9. Mijn vloerverwarming is van arremoei gewoon weer volop in de running. Koud, koud, koud , koud. Je wilt de deuren opengooien, in de tuin koffie drinken, buiten spelen...maar brrr...toch maar even niet. Ach als over 8 dagen maar 4 dagen mooi is:)...
  10. Ik zit als maar met dit liedje in mijn hoofd sinds ik die mooie ekster zag.

zo dat is dan opgeteld naar 10... niet afgeteld...ik ga zo eten...allemaal een fijne avond en mijn klaartje...ach ik heb er zoveel momenteel,  mijn lieve dochters, mijn lieve schoonzonen, mijn lieve man, mijn lieve vrienden.....maar ik kies toch voor die ekster.....


grts

5 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat ik het liedje niet kan zien! Het zal wel met de iMac-windows combi te maken hebben...derest van de 10 vond ik heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi logje! Fijne vakantie maar vast en ik blijf duimen voor de 25e!!!

    Liefs Roelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi liedje , nog nooit gehoord ! Wat je op een blog kan leren !
    Eindelijk de Ijsheiligen zijn bijna voorbij , deze morgen was het gevroren ! Ongeloofelijk !

    En een fijne vakantie ennne duim, duim voor de 25 ste.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja het weer is but! Wij gaan maandag 4 daagjes weg, ik hoop ook op beter weer. Het is hier weer wat al te spannend tegenwoordig. Ik moet 15 juni pas weer en hoor dan of en hoe er geopereerd gaat worden. Mijn zusje heeft gister een mri gehad , er is een vermoeden van borstkanker, 2 knobbels en een ingetrokken tepel. Plus nog meer ellende in de familie. Soms denk ik wel eens houdt het nooit op? Nee dus, het leven en de tijd gaat door, dus narigheid ook. Maar ook liefde en leuke dingen! Wij hebben sinds een week weer een koolmeesgezin naast de voordeur. Ze vliegen af en aan met strootjes, takjes en zo meer, zo lief om te zien. Hoop op een hele fijne vakantie voor jullie, geniet ervan! Voorpret is ook pret. Je hebt trouwens een hele fijne huisarts, weet je dat wel? De mijne zou dat nooit doen dus! Knuffels!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi logje. Dat bijlezen qua logjes en dat er dan steeds maar weer meer bijkomen is heel herkenbaar. Probeer het nu bij te houden, maar weet nu al dat het na de vakantie weer een hele klus wordt. Maar goed... Veel leesplezier in ieder geval ;-). En ik zal voor jullie duimen dat het mooi weer is tijdens jullie vakantie. (heb ik dan zelf ook het genot van, want daar mooi weer is hier mooi weer)

    BeantwoordenVerwijderen