.

.

dinsdag 12 januari 2010

En dat was één..

ik blijf in de korte logjes... vandaag naar de keuringsarts CIZ, is voor thuishulp... na een pittig gesprek weer naar huis met de boodschap dat ik ofwel hetzelfde aantal uren houd, dan wel uitbreiding krijg..daarna heb ik geslapen. alleen maar geslapen.. en nu ben ik nog zonder energie.. ik wilde dat het avond was..in ieder geval 2 uur verder.. dan was het eten en lekker naar bed... Als ik dan nog zo moe ben kan het leuk worden..

fijne dag allen
en mijn klaartje: het was een gezellig gesprek met een onbekende dokter. Maar zij beoordeelde niet. Zij besliste niet voor mij wat ik wel en wat ik niet kan. Dat is fijn.

grts

3 opmerkingen:

  1. Dat klinkt niet goed meidje. Als je moe bent ga je toch naar bed? Daar hoef je toch geen 2 uur mee te wachten. Eten kun je altijd nog doen of je eet boven, Ton brengt je wel wat hoor. Misschien heb je wat onder de leden, er heerst weer een virus, blijf toch lekker in je bedje joh! Zorg een beetje voor jezelf wil je? Fijn in elk geval dat je misschien meer hulp krijgt, knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. IK begrijp het. Dat iemand nu eens geen oordeel geeft, is fijn. Daar kunnen we allemaal een voorbeeld aan nemen. Een mooi klaartje vandaag.

    Beterschap. Trudie heeft wel gelijk he? Koester jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Frieke
    Geen energie?
    hmmm ja waarschijnlijk speelt inderdaad een rondgaand virus mee.
    Je weet het maar nooit.
    Alleen moe zjn is vaak best depri hopelijk heb je daar geen last van.
    Goede moed houden zeg ik dan maar.
    Glimlach ik zeg het ook altijd tegen mezelf. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen