.

.

donderdag 31 december 2009

van oud naar nieuw

geen overdenkingen hier, geen stokjes, geen goede voornemens, geen ontroerend verhaal....niets van dat alles..

Ik heb het vandaag voor mijn heel druk gehad... ik wilde een oubliewafelijzer en kon er vandaag één, via marktplaats, ophalen in Rosmalen... komen we daar aan, blijkt hij gevallen te zijn en niet veilig meer bruikbaar....we zijn nog in verschillende winkels geweest, maar zonder succes. Dus ik heb mijn knijpertjes /kniepertjes maar op de gewone wafelplaten gebakken... dan zijn ze helaas niet te rollen, maar ze waren wel lekker.. waren, jullie lezen het goed. Ik had ze voor vannacht gebakken. we gaan immers direct naar onze Mardien. maar na bezoek van dochters plus aanhang heb ik er nog maar 3 over. En daar kan ik niet echt mee aankomen....

Verder heb ik een bluetooth microfoon aangeschaft. Deze werd natuurlijk net weer afgeleverd toen we weg waren. Dus ik naar de buren om het pakje op te halen. Dat duurde nog even, want ze hebben geen bel en mijn gebons op de deur kwam in eerste instantie niet boven de heibel die aan de andere kant heerste uit...ik hoorde duidelijk vragen of de andere persoon "wel oren had....".. ben ik blij dat wij dat stadium gepasseerd zijn..

Ik ben daarna na alle bezoek enzo prompt op de bank in slaap gevallen. Pas na zevenen werd ik wakker en toen moesten we nog eten. Gelukkig had ik pizza in huis.

Zo en nu ga ik mijn schoenen aantrekken en gaan we er vandoor. Maar niet na iedereen een ontzettend fijne en veilige jaarwisseling toe te wensen.

En een klaartje:





fijne avond allen
grts

Geen opmerkingen:

Een reactie posten