.

.

woensdag 4 november 2009

regen, fouten en zon

Als een verzopen katje kom ik weer binnen. Ik ben naar de markt geweest, voor brood. Dat was nodig. Anders was ik er echt niet uitgegaan ... het regent dat het een aard heeft ... grote plassen op de weg, grote plassen op de stoep, grote plassen op de plaats achter het huis. Mijn broekspijpen zijn kliedernat van onderen. Door de lengte sleept de zoom net over de grond. Dat is niet erg als je schoenen met wat hogere hakken aan hebt, maar dat heb ik vandaag niet. Misschien niet echt slim, maar ik wil gewoon deze schoenen aan.

Vandaag is Ollie jarig. Van harte gefeliciteerd jongen!. En heel fijne dag met allen die zijn...



Ik had eigenlijk een heleboel te vertellen, maar dat ben ik allemaal weer vergeten. Dat heb je met zo'n chemobrein ... net zo goed als ik plompverloren mijn verkeerde telefoonnummers doorgeven heb aan Annelies. Zij belde mij gisteren op om mij uit te nodigen voor een team-uitje.... hoera voor Monique die dan zo de juiste telefoonnummers kan oplepelen. In ieder geval gaan we vrijdag met elkaar naar den Bosch toe. Eten bij Picasso. Het lijkt me heel gezellig. Annelies komt mij ophalen ... hoe ik thuiskom zie ik wel ... verder heb ik nog een afspraak met Annelies staan om de gevraagde papieren voor het in orde maken van de WIA door te nemen. Dat gaat volgende week gebeuren.

Gisteren waren wij naar het appartement kijken dat mijn moeder aangeboden was..wat een grote ruimte... ik denk dat ze nu net zoveel ruimte in twee verdiepingen heeft, dan daar in een verdieping.... alleen de keuken was natuurlijk kleiner. Logisch want hij zat in de kamer inpandig. Verder weet ik er vrij weinig van want ik moest snel naar huis omdat ik nog een afspraak had staan. Ik ga morgen of anders vrijdag wel even horen. Alles hangt om de huurprijs ... Maar we zien wel ...

Ik ga zo meteen maar eens een kop koffie pakken, en een paracetamol ... want mijn hoofd hamert. Vannacht eigenlijk al. Slapen gaat ook weer moeilijk. Ik heb al twee nachten op rij inslaap tabletjes genomen. Dat lukte wel, maar na een uur of drie word ik gewoon weer wakker. En als je het dan een beetje druk hebt, pleeg je roofbouw op jezelf.

@Trudie: dank je wel! Je bent een lieverd.
@Ollie: natuurlijk mag klassiek. En wat de Hypotheker betreft, dat is een hypotheek adviesbureau "jazeker, de Hypotheker!"
@Gisella: ik wacht vol spanning op de invulling van jouw stokje. . Maar neem de tijd, het loopt niet weg.
@Janneke: ik ben je zonnebloem niet vergeten hoor, hier zijn ze.. een hele hoed vol....:



Mijn klaartje: een luid en vriendelijk "Goedendag" werd me vanochtend toegeroepen door de mensen van de viskraam.... en dat terwijl ik er helemaal niet hoefde te zijn. Zij vragen ook heel vaak naar mijn gezondheid. De man van een vrouw die daar werkt, heeft zelf ook kanker. Maar zo'n spontane groet op een druilerige dag doet de zon schijnen!

Fijne dag allen

grts

2 opmerkingen:

  1. Het is hier nog droog maar wel grauw. Kijken hoe het straks in Breda is. Arm verzopen katje! Weet je er zijn best nog mensen met gevoel, echt wel. Soms zie je ze enkel een poosje niet, kom je de anderen tegen. LOL! Wat fijn zo'n groot appartement, hoop dat het door kan gaan. Een bovenverdieping is zo lastig, als je niet meer zo goed ter been bent of anderszins.
    Leuk een etentje, ik had er vrijdag een ter ere van Astrid natuurlijk. Meiske doe kalmpies aan verder en een fijne dag: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei Frieke, jij hebt wel wat voor je kiezen gekregen he? Maar zo te lezen sla je je er met humor doorheen. Een zonnige log zo te zien. Ik ga eens verder kijken hier.

    BeantwoordenVerwijderen