.

.

donderdag 15 oktober 2009

kort

Even maar een kort berichtje... ik ben me toch duf in mijn hoofd... morgen maar eens met de huisarts weer gaan praten.. moest ik toch.......ik ben wel even naar de Aldi geweest voor.. tjee dat is toch erg.. ik weet het niet eens meer waarvoor...ik zal het wel gekocht hebben... en mijn dinsdag leerling was er net...we hebben Frans gedaan.. soms was ik er echt af...

morgen weer een dag.. drainagetherapie en dokter... wat een fijne dag gaat dat worden:)..


oja mijn klaartje: lekker die zon in de kamer... de herfst ziet er mooi uit als je binnen zit... buiten ook wel, maar dan is het een stuk kouder.. zoveel kouder dat ik handschoenen aan moet trekken..

grts

1 opmerking:

  1. mij lijkt het wel leuk, zo'n paar brillen, om af te wisselen... ik zit erop te wachten eigenlijk, tot er weer zo'n actie is van 1 kopen en 1 gratis om er een nieuwe aan te schaffen... dus zie het maar als voordeel!
    en Eva is een mooi boek, vind ik ook! geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen