.

.

maandag 10 augustus 2009

Zonder titel...

Ik heb het idee dat er overal mieren over mijn lijf lopen.. niets is minder waar.. maar het voelt wel zo.. nee het is niet de jeuk die ik krijg van de trastuzumab.. die zit dieper... dit zijn de vederlichte pootjes van een vlieg of zo iets.. maar ik kan niets ontdekken of vinden... ( lang leve de spellingscontrole maar weer....)

Het kijkt vandaag wat grijzig buiten.. er hangt een soort mist... dus als daar de zon doorbreekt......

Ik heb een hele bult was te strijken.. meer dan anders lijkt het wel... ik denk dat het maar in een twee dagen splits.. zeker gezien de toestand van mijn polsen...want dat houdt echt niet over...het lijkt wel of de neuropathie in vingers ook weer toeneemt... of het is wat anders.. ze tintelen steeds .. net of ze gaan slapen..wie het weet mag het zeggen... donderdag heb ik een controle bij Knibbeler.... misschien heeft zij een idee....al heb ik daar nu mijn twijfels over....

Straks komt Jaimey op bezoek... Evelien moet even ergens heen.. ze heeft wel gezegd waar naar toe maar dat ben ik weer vergeten.. zoals ik zoveel vergeet tegenwoordig....

@Greet dankjewel voor je bramenfoto.. ze zien er fantastisch uit... ik heb nog veel meer kleurloze.. mar dat komt wel goed met wat zon....

@Coralie wb natuurlijk... enne ik ben al gestopt hoor.... het was af....succes bij Knibbeler vandaag

Ha.. er is weer leven boven.. ik ga koffie maken...
allemaal een fijne dag... en mijn klaartje... net een attent sms-je van Wehkamp met de bezorg datum en tijd van iets dat ik besteld heb...


2 opmerkingen:

  1. helaba, daar ben ik weer... ben nogal wat 'uithuizig' geweest, en bijgevolg niet veel op laptoppie bezig geweest...
    heb nu pas de foto's van je wonderschone dochter gezien, zo origineel zeg!
    hoop dat je nog lang kan nagenieten van het feest, tussen al de ongemakken door...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke super, dat het af is. Kom het binnenkort wel ophalen, ik laat nog horen wanneer.
    Bij Knibbeler was het allemaal goed, de bloedwaardes waren oké.
    Alleen vergeten te vragen over de Mexicaanse griep, en ik had het nog zo keurig op mijn lijstje staan.....
    (maar niet gekeken dus)

    Jij donderdag ook succes bij Knibbeler. En ik blijf het zeggen; wat is het toch een aardig iemand, ze heeft alle tijd voor je en legt de dingen ook goed uit. Ik ben echt tevreden met haar!

    Nu ga ik snel even bij de staatsloterij kijken. De Jackpot is gevallen in Utrecht, dus helaas... maar wie weet misschien een beetje minder, daar ben ik ook tevreden mee!
    Och wat maakt het ook allemaal uit.......

    groet,
    Coralie

    BeantwoordenVerwijderen