.

.

zondag 30 augustus 2009

zalm met komkommer

vandaag is het echt de dag na de dag van de dag... snappen jullie... ik heb de achterdeur weer open... het kan net.. de zon komt zoetjes door...vanochtend dacht ik nog: wat is het toch met ons mensen dat we menen dat de achterdeur gelijk open moet in mei en dan pas weer dicht gaat in oktober soms november.. als de verwarming overdag aangaat eigenlijk....ik ken ook mensen die in die periode altijd buiten eten...dat doe ik zelfs niet met heel warm weer.. ik eet altijd binnen als ik thuis ben.. nouja.. bij een bbq niet natuurlijk... gelukkig is Tonny ook een binnen eter.. en hoewel we een tijd hebben gehad van eten met het bord op de schoot - toen ik bijna niet at, zo ziek was enzovoort, zitten we nu weer samen aan tafel.. gewoon een kleedje over de eettafel, borden, bestek en het eten... dat is toch een stuk gezelliger, maar ook gezonder.. we eten dan wel snel.. ik heb altijd alleen maar een hoofdgerecht en binnen een kwartier zijn we uit en thuis... zoveel eten Tonny en ik niet.. een stukje vlees of vis, wat groente en soms een aardappeltje erbij....
of pasta.. dat ligt al op één bord dus dat is eigenlijk nog sneller eten.. maar wel aan tafel en niet voor de televisie...

Ik heb net de 2 zalmfilets gebakken die ontdooid waren voor de bbq... ze zaten nog helemaal in cellofaan en vacuüm verpakt dus het was nog goed... gisteren hebben we vier vissen gebakken en opgegeten....

Ik ga er een zalm-komkommer schotel van maken voor vanavond...hoe weet ik nog niet.. dat moet ik nog even verzinnen.. maar het zal geen herejee werk worden..
Eerst direct naar mijn moeder.. de wasmachine staat weer aan...er ligt alweer strijkgoed

Ik heb zo te zien een rustige week in het vooruit... geen Jaimey... en maar 1 afspraak.. op dinsdag bij de pedicure... ja en natuurlijk op dinsdag de hulp....
maandag belt CZ terug en ga ik verdere stappen nemen voor de second opinion.. dus wat telefoontjes... en ik ga mijn praktijk in orde maken voor het komende schooljaar... maandag is Tonny nog vrij.... dinsdag gaat hij weer aan het werk..

Natuurlijk heb ik een klaartje.. ik kreeg gisteren via de post een kaart van wel een heel onverwachte afzender...van het bestuur en leden van de vereniging van Helpmij.nl.... zoiets maakt me "verlegen" (dat is het woord niet, maar ik weet zo gauw geen ander).. dat een internet computerforum de moeite neemt om mij een ondersteuningskaartje te sturen....dat verwacht je niet...dus dankje wel allemaal hiervoor.....

grts

2 opmerkingen:

  1. Sja de dag na de dag, ach joh komt allemaal wel. Fijn meid dat het toch allemaal gezellig is verlopen. Lief ook die kaart, je kunt er van verschieten hé? Wij eten wel met het bord op schoot, nou ja, op ons bureau,maar niet met de tv aan. Dat komt omdat we eigenlijk altijd in mijn computerroom zitten, Hans en ik, daar hebben we geen grote tafel. We doen daar alles, nou ja , bijna, lol! De woonkamer is eigenlijk enkel voor als we bezoek hebben. Wij gaan zo op naar Breda, Jochem is jarig, geniet van je rustige week, knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hé Frieke,
    die bbq was gewoon voor je verjaardag! jawadde! beetje laat maar alsnog een hele dikke proficiat hé! mijn laptop ligt plat maar ik word nu -uit de nood geholpen door een vaste pc, vandaar dat ik weer even achter loop!
    wat een mooie bos bloemen heb je gekregen, super (natuurlijk als er zonnebloemen in zitten éh!)
    enjoy de lazy day after the day after! en succes met de second opinion, goed dat je daar toch voor gaat!
    groetzies
    tricky

    BeantwoordenVerwijderen