.

.

zaterdag 29 augustus 2009

regen, bloemen, vrienden

Het was maar goed dat er een zeiltje was gespannen want het begon na 9 uur ineens te regenen en dat wisselde zich af met zachte en harde buien...maar we hebben heel veel plezier gehad en een grandioze avond....aan het eind van de avond heeft Evelien "markt" gespeeld, zoals ze het zelf noemde,.. iedereen kreeg een eigen keuze doggybag mee naar huis... want wat moet ik met alles wat over was van het vlees..gelukkig heb ik van die familie die geen nee zegt tegen zoiets... integendeel: er werd gretig gebruik van gemaakt...en mijn vrieskist is niet volgelopen...natuurlijk had Evelien ook het nodige mee.. Janneke niet want die is weer aan het lijnen....

Ondertussen draait de 2de vaatwasser al en het enige wat er staat zijn de spullen die niet in de machine kunnen.. zoals Tonny's bierglazen... maar die mag hij zelf schoonmaken als hij thuis komt....hij was vanochtend al om half 6 op om te gaan schieten. ik ben benieuwd hoe laat hij thuis is...

Gisteravond hebben Nicky en Evelien nog meegeholpen alles aan kant te trekken en alles te verzamelen.. en Janneke was er net even om te zeggen dat ze "vliegende hulpdienst" was.. ze was er om de statafels terug te brengen, maar na één telefoontje met Tonny bleek dat de tafels maandag ook terug mogen....

Ik mag vandaag de rest doen... ach op mijn dooie gemakje want mijn energie is zeer zeer laag en lukt het niet dan is het jammer....

Wat een overweldigende hoeveelheid felicitaties kreeg ik hier van jullie.. allemaal dankjewel....en een speciaal dankje naar de Plaatjes-enzo kipjes... ik kreeg gisteren van jullie ook een hele mooie bos bloemen....




mijn Klaartje van vandaag: de kaarten die ik kreeg en de felicitaties per mail, de telefoontjes en de mensen die gisteren er waren....ik voel me rijk met zoveel vrienden......

allemaal een rustige zaterdag


1 opmerking:

  1. Fijn dat het zo goed verlopen is, heb je niet voor niets zo je best gedaan! Lief hé, van de meiden, je hebt meer mensen die begaan met je zijn dan je denkt hoor. Dus als je je toch eens alleen voelt, kun je dat in gedachten nemen. Meiske doe het op je gemak, kom ff lekker bij van alle festiviteiten en een goed weekend! Knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen