.

.

woensdag 12 augustus 2009

Vriendschap

Zou het de tijd van het jaar zijn?? Ik zie veel "bespiegelingen" in blogland deze dagen...of is het gewoon een groot toeval... wat geen toeval is het feit dat iemand een blog start... er is iets gebeurd en je wilt het kwijt.. eerst voor jezelf, dan voor een ander.. en na verloop van tijd ga je stoppen met je blog.. niet omdat het moet, maar omdat je bent veranderd.. de noodzaak om je gevoelens op papier te zetten is weg..of gewoon "omdat.." zoals Janneke en Timmie zeggen..

Zo ook Heidi, die gaat stoppen met haar blogje Tovermomenten.. ik vind dat jammer.. maar ik heb respect voor haar besluit....ik hoop echt dat ze ooit weer met een eigen blog zal starten...gewoon om haar tovermomenten met ons te delen.. Heidi bedankt..

Een heel ander probleem kent Assyma.. die dipt er een eind op los...nou ja dippen is een groot woord... maar echt lekker in haar velletje zit ze ook niet...ik heb haar een liedje beloofd.. dus speciaal voor jou Assyma.. Lya de Haas..
Je weet het hè.. eerst een keer vol laten lopen en voor de 2de keer afspelen wil je de tekst en het liedje goed kunnen horen.. ik ben er nog nier achter hoe ik dat kan veranderen... als iemand een idee heeft, hoor ik dat graag natuurlijk



Gisteren hebben Tonny en ik de nieuwe bbq uitgeprobeerd.. het is goed bevallen...Hij bestaat uit 2 zware gietijzeren platen waarvan er één in en roosterpatroon is gegoten.. de andere is een bakplaat...We hebben 3 gaspitten eronder.. ach het is gewoon een stevige gasbbq....ik hoop echt dat w er veel keren plezier van mogen hebben...ik ben eigenlijk helemaal geen buiten eter... en ik geef niet zoveel om bbq.. maar door de plaat kun je ook andere dingen als vlees gemakkelijk bakken..we zien wel.. en staat ie meer te staan dan dat we hem gebruiken .. ach er is dan altijd wel iemand die hem wil hebben...LOL...

Dat geldt ook voor de diascanner.. ik realiseer me nu als we klaar zijn met scannen het dat dan is.. maar voorlopig is het nog niet zover.. er zij ook nog duizenden negatieven....en die scant dat apparaat ook....





Zo ik heb even een andere converteermogelijkheid gekozen.. wie weet..
voor allen hier The Friendshipsong.....van de freggles..



Ik hoor het wel van jullie of dit de truc is...


fijne dag allen

grts

3 opmerkingen:

  1. Heb even met mama Heidi gebeld , alles komt weer in orde Frieke ! een romige taart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Frieke


    Dat komen en gaan van blogjes hoort er bij zeker?

    Ik wens jou een fijne dag toe!


    Groetjes


    Rudi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey mam,
    Bedoel je onze uitspraak "omdat achter een boom" Dé verklaring voor dingen zonder verklaring.

    Knuf Janneke

    BeantwoordenVerwijderen