.

.

donderdag 13 augustus 2009

Getsie

wat er in cyberland aan de hand is weet ik niet maar berichtjes van mij verdwijnen gewoon.. hier, bij andere blogjes als reactie en op het bkf... nou vind ik dat gewoonlijk niet o erg... tik ik het wel opnieuw.. maar je moet eens weten hoeveel moeite dit me kost.. tikken, goed schrijven, en foutloos.. ik tik elke regel bijna 3 keer...

Straks, vanmiddag om half 4, mag ik voor controle naar het ziekenhuis.. ik heb een heel lijstje dat ik met Knibbeler wil bespreken... nu maar hopen dat ik het lijstje niet vergeet....het ziet er uit als een kladje..... Tonny gaat mee..

Het houdt in ieder geval allemaal niet over... hoofdpijn, pijn in mijn handen en polsen, mijn schouders en nek...gewoon een algeheel malaise gevoel.. zou het door het weer komen????? ik heb het idee er achteraan te lopen.. nee te bungelen is het meer...

Ik ga maar eens wat doen.. even naar de blokker, en kruidvat... het is nu tenminste droog....

Heb ik een klaartje?? ja .. de mooie kaart met de zonnebloemen van Nonny die ik gisteren kreeg.... ik kijk ernaar en voel me dan toch wat gelukkiger....

grts

Geen opmerkingen:

Een reactie posten