.

.

zaterdag 11 juli 2009

voor allemaal



voor..... Heidi, Ollie, Trudie, Sofie, Annie, Anneke, Rudi, Greet, Greet, Mieke, Tricky, Sabine, Jacques, Assyma, Ilse, Evelien, mijn collega's, Janneke, Misja, Sharron, Annemiek, Harley, Monique, Petra, het Kippenhok, Toos, Coralie, Amber, Leen, het BKforum, Sharon, Jennifer, voor mijn moeder en zussen en broer, voor het verplegend personeel, dokters, vrijwilligers..voor mijn man en kinderen en kleinkinderen , voor mijn neven en nichten, schoonbroers en zussen... en al die anderen wiens naam ik nu dus duidelijk vergeet......... voor allen die geloven in zichzelf en in elkaar... samen kunnen we het aan en kunnen we iets veranderen...

happy listening...

3 opmerkingen:

  1. Dit kan geen toeval meer zijn, ik zet net 2 filmpjes op mijn Hyves. Ik denk ik ga ff bij jou kijken en wat zie ik????? PlayingForChange! Is dit geweldig of niet dan, het geeft je weer even dat gevoel, je weet wel....van het komt allemaal weer goed. Knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk, dat playing for change! en ja natuurlijk! blijven geloven in jezelf (las dat je weer wat lastige dagen had!!!), je komt er wel! en niet twijfelen aan wat je voelt, je voelt wat je voelt, punt, en daar moet iets aan gedaan kunnen worden...

    thx for the music!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Frieke
    en ik weet zeker dat het allemaal weer goed komt meidje

    Knuf, Annie

    BeantwoordenVerwijderen