.

.

woensdag 22 juli 2009

Namen gevraagd ....

Teveel lepels gebruikt gisteren.. en dat breekt zich vandaag op.. vannacht eigenlijk al.. maar het was allemaal wel goed....vandaag ga ik proberen rustiger aan te doen...de schoenenkoperij met mijn moeder die er gisteren niet meer van kwam, wordt vandaag geopend en direct heb ik een kappersafspraak.. 1 augustus komt nu steeds dichter bij...en dan de strijk nog....

Ik heb ook gisteren een aantal boeken geupload.. daar ben ik ook zo'n beetje de dag me bezig gewest... mijn lappie dan...ik heb Kluun, Sophie Kinsella en wat diverse verhalen staan.. zoek maar zelf uit is daar de boodschap van....LOL

Zo ik ben weer terug met een zeer kort kapsel.. net te veel kort eigenlijk, maar dan zit het volgende week precies goed...



wat is een webcamfoto toch snel gemaakt hè...

Het dreigt steeds te gaan regenen...nou dat hoeft niet meer hoor... wat zonniger is ook leuk...groeizaam weer is het.. ik zag het onkruid voor de grond uit schieten.. van dat hardnekkige zevenblad.. dus straks ook even door schoffelen..maar dat doe ik wel als ik terug ben en nog zin en energie heb....

@Trudie je preekt maar lekker hoor meidje en ja normaal gesproken word ik van een 22 jarige niet koud of warm... alleen nu kan ik haar gezeur er echt niet bij hebben...
@Assyma ik persoonlijk zou voor maatschappelijk werk gaan al is daar weinig betaalde baan in te krijgen...allemaal geïnstitutionaliseerd hè.. hoera voor de spellingscontrole ...
@Tricky je schrijft precies op wat ik bedoel.....

Onze Janneke had een vraag... sinds kort heeft ze kippen en een haan.. de haan heeft ze Foppe genoemd.....hoe komt ze er op hè..
Hier is foto´s van haar gescharrel..





"De haan heet Foppe, de kipjes (een zandkleur, een rode en twee bruine gezoomde hennetjes) moeten nog een naam.." mailde ze me... dus als iemand wat leuek namen heeft.. graag dan.. we wachten vol spanning af.. de 1ste prijs is een pijp vol...de 2de prijs is ook een pijp vol en jawel als je 3de wordt... precies.. net zo'n pijp vol...
en natuurlijk eeuwige roem.. tenminste zolang de kippen leven......

Ik zie de zon door komen.. ik ga naar mijn moeder.. allemaal een fijne dag...
en mijn klaartje...... deze leuke tag....


grts

3 opmerkingen:

  1. Leuk kapsel, beetje stoer! Ik weet helaas geen kippenamen en ik rook niet meer, dus die pijp moet een ander maar winnen. Dus toch naar de musical geweest? Slikte jij nu ook strumazol voor die schildklier, of was dat niet nodig? Dat geeft namelijk ook ontzettende jeuk herinner ik me ineens. Ik ga eens wat doen, hang nog steeds in mijn pyama met korte broek voor de puter, ben niet voort te branden, maar dat komt wel goed. Dikke knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Frieke is zeker een leuk kapsel...
    Is zo een beetje mijne stijl hihi...
    Oh ja nu vraag je je misschien af wie is me dat nu weer maar het is Carientje van de plaatjes enzo groep...
    En ik was je blogadres kwijt en nu terug gevonden..
    En nu ik toch vakantie heb kan ik af en toe meelezen hé...
    Meis ik wens je alle beterschap die er maar bestaat...
    En vooral een hele dikke knuf van mij hierzo uit het belgenlandje...
    Carientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Frieke,

    De tijd vliegt zeker nog 1 dagje werken en dan ben ik 2 weekjes vrij, even lekker niets doen dan een beetje rommelen en af en toe een dagje weg dit keer blijf ik thuis, leuk koppie hoor zo spannend hé de grote dag komt steeds dichterbij, tot horens weer

    Knuf, Annie

    BeantwoordenVerwijderen