.

.

dinsdag 21 juli 2009

ff miepen

Mijn hulp is er weer.. met al haar twijfels over opleidingen en wat te gaan doen... worden het toch weer kinderen of toch maar ouderen... kinderverzorging of ouderverzorging...ach 22 jaar.....een heel leven... de doorslag geeft de werktijden..tja dat kan natuurlijk..

Ik heb er even geen geduld voor, voor dat gemiep eigenlijk.. vorige week was ze ziek.. nu gaat het eigenlijk wel...nee, beter is ze nog niet...nou ze gaat toch maar aan de slag..

Zo'n confrontatie geeft me meteen hoofdpijn..ik hoef de zorgen van mijn hulp toch niet erbij te nemen.. ik heb eigenlijk zat aan mezelf... zei ik gisteren da de jeuk weg was... vannacht heb ik weer een hele nacht liggen krabben.. tot bloedens toe...en niets te zien op mijn huid...ik zal de nachtschaden maar weer eens in de gaten houden, met name de tomaten...mijn schildklier is weer dikker....of dat er mee van doen heeft weet ik niet...

Maar de salade was lekker.. tenminste dat vond ik.. Tonny zag de mozzarella erin en hij hoefde het al niet meer...des te meer had ik :)..
Vandaag wordt het spaghetti...als Tonny op tijd thuis is wil ik naar de eindmusical op school...maar hij begint al om 7 uur vanavond zo ongeveer.
Verder heb ik een drukke dag.. pedicure, Fieke (mensendieck) ik denk de laatste keer, met mijn moeder schoenen kopen en mijn hulp die nu al bezig is....

Gisteren heb ik al 12 DVD's met luisterboeken voor Léon opgenomen.. en er volgen er zeker nog zoveel.....ik ben op de helft van de blaadjes.....en ik heb heel veel tijd op het forum rondgebracht.... eigenlijk te veel....maar dat doe ik zelf....
Oja de was heb ik klaar op strijken na.. dat is een klusje voor morgen hoor.. dat red ik vandaag niet meer al mijn voornemens en planningen..Momenteel ben ik ook nog bezig met uppen op mijn site....ik ga daar wel meer gebruik van maken...

Toen ik vanochtend beneden kwam zag ik de inhoud van de kat haar maag op de bank liggen...gelukkig is het een leren bank, maar het is geen prettig karweitje om het op te ruimen...ze had rakelings langs mijn spullen gekotst...dat was wel weer een gelukje...

Ik vond gisteren 2 kaarten in mijn brievenbus... eentje van de familie Tibukoglu en eentje van Sam... met beiden ben ik erg blij... dankjewel, prettige vakantie en tot ziens hè..

De zon schijnt, mijn hulp werkt, de vaatwasser draait...en toch ben ik ietwat uit mijn hummetje..dus misschien helpt mijn klaartje de boel weer in de juiste perspectieven te zien....

Er zit een lijster in de esdoorn aan het weggetje langs het huis en hij fluit zijn hoogste lied..hij krijgt antwoord .. en binnen no time is er een heel concert...

fijne dag allen....
grts

3 opmerkingen:

  1. snap je maar al te goed, heb vorig jaar mijn hulp de laan uitgestuurd, toen ze doorhad dat ik eigenlijk psychologe was, kreeg ik haar hele moeilijke verleden over me heen, en daar had ik dus echt geen behoefte aan in mijn ziekteverlof!
    mooi klaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben je boos...pluk een roos, zet hem op je hoed, ben je morgen weer goed. Is dit niet net wat er in het artikel stond waar je het over had? Een hulp van 22, meid das een kind, erger jij je daaraan? Mozzarella die Ton niet eet, dat weet je, doe het dan apart voor jou erbij. Jij eet toch ook niet iets waar je van griezelt? Meidje, die boze bui moet je maar snel weggooien, het is niet goed voor je. Sorry als ik prekerig over kom hoor, het is goed bedoeld. Hele dikke knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. van mij mag je best even lekker boos en geirriteerd zijn hoor, we kunnen niet voortdurend ons gezichtje gladstrijken, dat lijkt me juist niet gezond, en ach wij lezertjes kunnen er best wel tegen, mits je het doseert Frieke hahaha

    tsja, wat die psychologie van de warme grond betreft, ik denk dat er wel iets inzit, dat als we ouder worden we wat selectiever informatie vasthouden.

    Daar was ik nog niet opgekomen. Dus eigenlijk zeg je, dat als ik tegen de ambtenaar van de burgelijke stand het antwoord schuldig moet blijven over mijn actuele leeftijd, dat dat dan eigenlijk wijsheid is?

    Een fijne manier om naar mijn verstrooidheid te kijken, dus dank je wel daarvoor;-)

    op het gevaar af, dat je het nu helemaal op je heupen krijgt, ik heb afgelopen jaar ook de hele tijd zitten dubben, zal ik kraamverzorging of maatschappelijk werk doen, of misschien wel gezinsverzorging...zucht

    sorry, moest ik even kwijt;-)))

    BeantwoordenVerwijderen