.

.

donderdag 25 juni 2009

Zorgmaatschappij??

Soms verbaas ik mezelf over mezelf.. vandaag geen wekker gezet. alsof die me zou moeten "wekken".. en nu heb ik werkelijk weer geslapen...wel hazenslaapjes, maar toch.. dat is weer mooi binnen hè..

Heeft iemand een oplossing voor de gaatjes in mijn oren.. ik kan met wat moeite oorbellen in frotten.. maar de dag daarna zijn de oorlellen zo pijnlijk dat ik zelfs de dunste oorbel er niet in kan krijgen..het zit echt in de gaatjes...heeft iemand daar ervaring mee en de oplossing gevonden? graag een reactie dan..

Ik weet dat het niet het beste is wat ik kan doen, maar ik leef momenteel op aardbeien, water en tortilla's met een beetje kruidenkaas erop gesmeerd..
Voor vanavond wilde ik een Salade à la Niçoise maken, met die gegrilde zalm.. maat misschien wordt het een salade à la Klaartje.. wel met zalm, zonder boontjes maar wel met ijsberg sla.. even over nadenken... wat langer als even en dan hopen dat ik het niet vergeet..

Ik heb net namelijk mijn koelkast leeggehaald met allemaal vergeten dingen ver over de datum.. zonde is dat toch..
Opeten doe ik het echter niet..goed tot maart 2009?...wat jullie.. het zijn geen homeopathische producten....

Janneke vertelde dat ze met een crash dieet wil beginnen.. gewoon om zich wat lekkerder in haar vel te voelen.. ik ben daar geen voorstander van, maar snap het wel.. en als ze het zelf aan kan is dat toch prima..

Ik heb gisteren bijna een half uur geprobeerd om bij CZ een brief los te krijgen waarin staat dat zij mijn mensendieck niet langer vergoeden.. en het is niet gelukt.. ik moet de rekeningen maar gebruiken.. balen hoor..maar ze gaan nu zelf wel verhaal halen bij mijn tegenpartij om de betaalde bedragen aan de mensendieck terug te krijgen...die zitten in een aanvullend fonds van 250 euro.. vroeger waren dat consulten aantallen .. nu is het geld.. maar goed.. dat aanvullend fonds is leeg.. dat betekend dat ik elke handelingen van fysiotherapie en mensendieck allemaal zelf mag betalen.. behalve als CZ het geld terugkrijgt van de tegenpartij.. en niet de toezegging maar de daadwerkelijke bijstorting.. dan kan ik weer gebruik maken van de pot fysiologie.. ik moet dat alleen zelf wel aanvragen want doe ik dat niet dan moet ik alsnog betalen.. ik vind dit ingewikkeld en erg klantonvriendelijk...ik moet weer achter mijn toekenningen aan ondanks dat ik aanvullende premie blijf betalen.. moet je net als ik gaten in je geheugen hebben en bijna geen concentratie.. om dit stukje op te schrijven ben ik al weer heel wat lepels kwijt ook..

Het lijkt wel of alles nu weer tegelijk komt en ik net als in het begin van mijn ziekte overal zelf achtereen moet bellen..mooie zorgmaatschappij..

Maar mijn rechtsbijstand-letselschade was weer met 1 telefoontje geregeld en daar hoef ik alleen maar 2dingen op te sturen.. ik weet alleen even niet meer wat, maar dat komt wel weer..

Kunnen jullie het je voorstellen hoe lastig het is alles te vergeten en dan weten dat je het vergeten ben.. het zit ergens maar komt er niet uit...simpele machtsvergelijkingen (wiskunde havo 3) heb ik gisteren iemand mee geholpen.. na de sessie was ik kapot.. steeds weer zoeken naar de functie van de rekendoos..ik kan me voorstellen dat ik bij de grafische moeite heb.. dat heb ik noot geleerd en wilde ik vorig jaar even oppakken.. maar gewoon bij mijn eigen vertrouwde Casiootje waar ik al jaren mee werk.. rampzalig is dat..

Het geeft ook wel weer leuke dingen hoor.. we lachen wat af bij zo'n les.. ik heb daar een heel gemakkelijke leerling bij: iedereen maakt wel eens fouten.. wel eens..LOL... maar goed.. ik hoorde van haar dat haar zus ook geslaagd was.. dat was mijn 2de eindexamenleerling dit jaar.. Havo met een 5 voor geschiedenis.. de rest voldoende..ik ben wel blij .. 100% geslaagden in mijn praktijk..



Vanmiddag telefoon van Knibbeler, daarna op schoenenjacht met Evelien en ik heb de wasmachine alweer aan..dus ik g nu maar even tv kijken.. dat is alweer lang geleden dat ik naar de BBC keek voor mij doen..

Allemaal een fijne zonnige dag..eh een klaartje... ??? een hele oude..maar sinds gisteravond zeer actueel.. de spreuk op ons "trouwboek" .. heel toevallig kwamen Janneke en ik daarop.. zij heeft het nog nooit gezien, zegt ze.. dat kan wel.. maar goed ze mag het lezen als ze wil.... op dat boek staat ons motto.. ons in het geval van Tonny en mij...en die spreuk is mijn klaartje vandaag..

Voor het verleden dank,
Voor de toekomst: "JA!


1 opmerking:

  1. Nee met de gaat jes kan ik je niet helpen, heb hetzelfde namelijk, als ik toch bellen erin laat zitten gaan de gaatjes zelfs zweren. Stom hé, vroeger nooit gehad. De over de datum spullen herken ik wel hoor, we letten er nu wat meer op ook, maar ja soms komt het toch nog voor. Als je een paar vreetwolven in huis hebt zoals vroeger heb je dat probleem niet. sja de zorg, het wordt steeds gekker. Deb moet nu van haar arboarts bij het uwv een contrarapport aanvragen en dat kost haar 50 euro, terwijl de uitkomst van dat rapport niet bindend is, dus....gooi die 50 pegels maar in de Maas dan. Is voor haar 2 dagen eten hé. Ik kan er zo boos om worden , het helpt enkel niet. Succes met jouw strijd! Ik kende de spreuk wel trouwens, lol! Gefeliciteerd met je geslaagde leerlingen trouwens, is toch weer een kersje op de cake!
    Knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen