.

.

vrijdag 26 juni 2009

We gaan er weer voor.....


Eigenlijk heb ik maar bar weinig te melden..mijn balerina jacht is mislukt.. niets te vinden en wat er stond was niet mijn cup of tea...

Ik heb net een afspraak gemaakt op de chemokamer voor het vervolg van mijn kuren..gisteren heb ik met Knibbeler afgesproken om clean te hervatten en dan te zien wat de trastuzumab doet..het was even een mobiel telefoontje toen ik bij de HEMA was.. beetje lastig praten maar dat komt wel goed..

Straks drainage therapie en dan luieren.. ik ben bezig met mijn boek...de was... de strijk..en even kijken naar het eten.. de zalm gisteren was erg lekker.. al heeft Tonny er nooit zo'n zin in, heeft hij toch een halve moot op.. ik had de moten 8 minuten (4 per kant) in de grillpan gegrild alleen met zout en peper, bestreken met wat olie..afgeblust met citroensap....daarbij had ik een salade à la Klaartje..
Van alles heb ik nog wat over.. dus ik ga kijken of ik er iets mee kan doen..

Ik heb ringetjes gekocht en sterilon.. op aanraden van Evelien... ik kan ze alleen niet zelf in doen en sluiten...straks als ik terug kom maar even aan Tonny vragen..
Volgens Evelien helpt dat wel, is niet pijnloos en ik moet ze een paar dagen en nachten in houden. Ik ga het in ieder geval proberen...

Het is benauwd buiten.. nu al... vanochtend was dat wat lekkerder.. de zon schijnt nu achter een wolkendek en dat maakt het benauwd..
Ja ik heb weer wat geslapen...wat is dat toch lekker.. ongelooflijk dat ik dat gewonnen spul weer op het spel gaat zeggen.. maar die 70% is toch wel te veel..
vandaar....

Wat me wel opvalt is dat de oedeem nu in mijn rechterhand en arm is afgenomen..maar in mijn linkerhand blijft het hetzelfde.. de ontsteking in mijn linkerpols ook..mijn hoofdpijn ook.. en mijn lichte hoofd en duizelingen idem dito.. de kip en het ei idee...

Goed ik ben er van door.. allemaal een fijn weekend..

Mijn klaartje: de bos bloemen van Gisella, de kippen die naar de bramen springen, het telefoontje van mijn moeder...

grts

1 opmerking:

  1. Het is te warm ineens , moeten we aan wennen. Ik vind het knap dat je doorzet meiske, ondanks alles.
    Ben zo benieuwd wat het doet?Ja zweerringetjes en sterilon zou kunnen helpen, stom dat je daar niet aan denkt hé, ik tenminste niet.In elke geval succes met alles van vandaag en een fijne dag verder! Dikke knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen