.

.

zondag 10 mei 2009

dip

Ik slaap en slaap en dommel en dommel en ben mijn bed niet uit te branden.. want waarvoor.. ik kan praktisch niets doen.. gewoon een doekje uitwringen lukt me al niet, laat staan de keuken even soppen of de wc's.. nu doe ik dat laatste wel maar dan zonder uitwringen en met een droge doek na…en zelfs dat doet enorm zeer.. eigenlijk alles wat wat kracht kost en niet alleen de nare dingen hoor…tikken op mijn lappie gaat even, maar dan krijg ik last van mijn handen en pols..het enige wat ik een beetje kan is vegeteren….of te wel.. ik ben down.. uiteindelijk heeft de kanker het toch voor elkaar gekregen met al die bijwerkingen… maar ik laat het er niet bij zitten hoor.. ik vecht wel terug al is het nu in de marge…maandag ga ik het met de huisarts bespreken.. maar eerst met mijn moeder mee naar haar heupcontrole in het ziekenhuis…al om half 9….dus dat is op om half 8 wil ik het enigszins redden…

allemaal een fijne Moederdag
grts
frieke

5 opmerkingen:

  1. Klimmen Frieke,
    wij in het kippenhok klimmen met je mee
    liefs Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach Frieke toch, ik kan wel zeggen laat de boel de boel maar als vrouw wil je gewoon kunnen doen wat je altijd hebt gekund,en je hebt al zoveel pijn achter de rug dit jaar meidje kon ik maar iets van je overnemen al is maar 1 dag zodat je de hele dag kan doen wat je maar wilt,natuurlijk laat je je er niet onder krijgen troel
    weet dat ik aan je denk

    Knuf, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja het is een sterke vijand, maar dan kent hij jou nog niet hé. Je kunt je wel even down voelen, maar ik weet dat je het niet pikt en weer klimt, zo ben je nu eenmaal. Ff vegeteren kan best wel eens goed zijn, de boel de boel, ff niks, niks willen en niks moeten. Ik denk dat je lichaam daar ook om vraagt. Als je morgen maar alles eerlijk vertelt, niks groot houden hoor, gooi het er uit! Sterkte meiske en een arm om je heen: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat rot dat je je zo slecht blijft voelen en zo weinig kan... maar je even laten gaan wil nog niet zeggen dat die K je klein krijgt hé... tuurlijk vecht je seffens wel weer verder, maar je mag je best ook even terugtrekken en de boel de boel laten... zoals Trudie zegt: je niet sterk houden bij je huisarts en alles eruit gooien... ik brand een kaarsje voor je en hoop dat er snel een oplossing komt! liefs
    tricky

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kvind het zo rot voor je dat die pijn maar blijft en ik snap heel goed dat je je down voelt, niets kunnen doen is voor een bezige bij een straf. Maar jij vecht je hier weer bovenop meis. Jammer dat je niet bij je huisarts terecht kan deze week.
    Kop op he meis, kijk omhoog naar de zon!!!!
    Een hele warme knuffel van mij xxx

    BeantwoordenVerwijderen