.

.

donderdag 2 april 2009

Steek de vlag maar uit!!!


Het was allemaal goed….het waren waarschijnlijk wat bloedinkjes geweest met wat bloedplaatjes, maar niets om ons zorgen over te maken.. nou dat is fijn, meer dan fijn… want ik had hier niet zo'n wit gevoel over.. het was grijzer dan grijs.. zo zie je maar.. ook mijn intuïtie wordt gekleurd door die tabletten die ik slik.. kan niet anders.. doen ze tenminste nog wat… want echt afdoende helpen tegn de jeuk doen ze niet… zelfs overdag begin ik er nu last van te krijgen… en ik eet niets verkeerd, was niet anders dan anders, eigenlijk is er niets veranderd in mijn leven….behalve dan die trastuzumab..

Denk nu niet nu is het ene weg, gaat ze weer over iets anders zeuren.. nou zo bedoel ik het niet… enne echt gezeurd over die schildklier heb ik toch niet?.. ja over die jeuk wel, maar die beheerst onderhand alles wat ik doe of laat….mijn hele leven dus ..

Het is te zonnig weer om me hier verder druk om te maken.. de uitslag van vandaag is te zonnig om die te laten overschaduwen door iets anders…ik ga vanavond lekker een gebakken vis eten en ik neem een milkshake toe als ik hem tenminste kan gaan halen bij het Vosje..



Mijn klaartje van vandaag: de kaart van Coralie, helemaal zelf gemaakt.. en dan nog wel de eerste die ze gemaakt heeft…ik ben er heel blij mee.. dankjewel..

Iedereen bedankt voor het duimen, de bemoedigingen, de kaarsjes en het bidden...en nu ga ik lekker bank hangen.. in een zalig warm zonnetje..

grts

1 opmerking:

  1. Dat is een hartgrondige zucht van opluchting en een felicitatie waard! Geniet ff lekker van de zon, zo heerlijk dat dat zwaard boven je hoofd weg is, das tenminste goed! Dikke knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen