.

.

zaterdag 4 april 2009

een paar uur later

Dank jullie wel voor de armen en de knuffel.. het is alleen nog niet echt beter.. de wereld kijkt zelfs triest nu.. ik heb mijn armkous en elastische hand aan.. en ze knellen.. een bh die knelt, en overal jeuk....de armkous en hand kan ik straks wel uit doen, de hand eerder dan de arm.. de bh kan gelijk uit, maar dat kost weer moeite net haakjes enzo.. en de jeuk.. tja als ik dat eens wist.. ik heb net mijn hele ochtend lading pillen genomen.. dat doe ik altijd om 10 uur.. en om 4 uur en dan weer om 10 uur.. de 4 uur van 's nachts is vaak enkel een tabletje cetirizine...

Maar op dit moment blijf ik alleen maar zitten.. wachten op de verlichting die die medicijnen beloven te brengen.. wachtend op.. tja waarom.. op de tijd dat alles normaal is…ik weet wel dat ie komt.. maar de weg is nu nog wel erg lang… een hele kijk zoals mijn tante Kee zou zeggen.. Het goeie mens is al een aantal jaren dood, maar haar uitspraken waren nog steeds rond.. want wat denken jullie van worstigheid .. wil je worstigheid op je brood? Daar bedoelde ze dan vleeswaren mee..

Ondertussen zijn Evelien en Nicky weer weg....ze kwamen de aanhanger halen….Ik moet een boodschappenlijst maken.. gek hè.. het leven draait gewoon door..

Met en zonder klaartjes…daarom what the heck…
"Razors pain you, rivers are damp, acids stain you and drugs cause cramp, guns aren't lawful, nooses give, gas smells awful, - you might as well live."
Dorothy Parker Amerikaans humoristisch schrijfster (1893-1967)

Dit citaat en nog veel meer kun je vinden op Citatennet

grts

1 opmerking:

  1. Soms is dat zo. Dan tikt de klok triest, de theepot kijkt triest en je denkt het wordt nooit meer zoals het was. Dat maakt ook weer triest want het is ook zo. Niks wordt nooit meer zoals het was. Wachten duurt altijd lang hé, zeker als je krimpt van pijn of jeuk en je moet wachten tot een pilletje doet wat het moet doen. Ik begrijp je frustratie best hoor, weer een stukje zelf dat je op moet geven omdat je hulp nodig hebt van anderen om gewoon een bh uit te doen. Iets waar je voorheen niet bij nadacht. Hier nog een citaatje van mij als iemand weer zo goed weet wat je moet doen:
    De enige die je blij kunt maken
    Met zinnen als: je moet er iets van maken... ben jezelf, bemoei je met je eigen zaken...Dikke knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen