.

.

zaterdag 28 februari 2009

wel of niet

Ze zijn alweer blauw, mijn vingers...en wat heb ik nu gedaan behalve de ochtendroutine van aankleden tot spul in de vaatwasser en de groenteafvalbak legen....oja deur van slot gedraaid en de luiken opgetrokken..maar dat gaat met een motortje.. daar hoef ik alleen de knop maar voor te draaien... ik heb ook nog naar het katteneten gekeken: ze hebben nog zat en ik heb me geërgerd aan die hanen die nu alle drie kraaien.Tte pas en te onpas..Tonny wil ze niet omdoen, want het zijn echte Marans. Dat is het ras waar ik gisteren niet op kon komen.. nee hij wil ze verkopen..lees: Frieke mag foto's maken, tekst verzinnen en de rest en ze dan ze op Internet zetten,...volgens mij maakt ie weinig kans met 2 hanen, ook al zijn het rashanen..
Ik moet zo echt Evelien even bellen.. of zij maandag met mij meegaat naar van Bebber.. want mijn hubby laat het even afweten..terwijl hij er zelf bij stond toen we de afspraak maakten.. nouja.. het zij zo...
Straks een paar boodschappen doen.. ik moet me een lijstje maken anders vergeet ik de helft en kom ik met geheel andere dingen thuis...ik heb deze maand toch nog mijn hele salaris gekregen.. dan is mijn eerste ziekmelddag niet in februari 2008 geweest, maar later.. in maart dus...kan wel kloppen want ik ben in maart pas geopereerd.. 11 maart staat me zo bij...ach ik zie wel.. er is toch niets aan te doen.. broekriem aanhalen dus.. zowel letterlijk als figuurlijk... want ondanks dat ik bij kom in kiloos....vind je het gek met die vreetbuien- verlies ik centimeters....het komt allemaal wel weer goed, zodra ik uitgekuurd ben en geen troep meer ingespoten krijg.. dan pas kan ik echt gaan herstellen... die hormoonkuur daarna staat echt nog op een scheve helling.. net zoals de trastuzumab... maar daar moet ik maar snel een acceptatie van maken want als ik lees op internet hoe en wat zonder trastuzumab de gevolgen zijn, neem ik de bijwerkingen maar voor lief...jullie hebben geen idee hoeveel moeite me dit kost om op te schrijven.. want jeuk is ondragelijk, zeker ook omdat niets ertegen schijnt te helpen... geen zalf, geen poeder, geen pilletje, niets...
Inmiddels is Tonny ook beneden gekomen.. dus we gaan samen een kopje koffie drinken.. nouja hij koffe, ik thee.. moet kunnen hè..

1 opmerking:

  1. Moet even scheef glimlachen om het hanen verhaal........sja meiske dat zijn geen prettige keuzes om te maken, eigenlijk heb je geen keus. Misschien ben je nog wel in de verte uit Zwolle? Zwollenaren heten blauwvingers namelijk, Hans is van oorsprong Zwols en de familie woont er nog. Verder doe ik mee met blauw, mijn wang is nu behalve heel dik ook blauw aan het worden, ik heb er last van. Dit is dag 3 en het is niks minder, eerder erger. Afijn ik neem maar een ibuprofin en hoop dat het helpt. Succes met je boodschappenlijst en een beetje lekkere dag, knuf: Trudie
    PS. De musketierettes moeten nu maar eens opknappen vind je niet? Annie aan de kwakkel en niet misselijk ook, ik telkens ziek en jij, nou daar gaat dit blog over.

    BeantwoordenVerwijderen