.

.

maandag 16 februari 2009

update

Ik ben weer terug van de dokter... nee hij had geen enkel idee wat hij kon proberen nu... we hebben echt al zoveel gehad.. ook mijn vraag van de trastuzumab heeft hij proberen uit te leggen.. maar niet bevredigend genoeg.. dus op mijn vraag target?.. welk target dan?.. had hij geen antwoord.. die gaat hij ook voor mij stellen aan Knibbeler.. dat doet hij meteen als hij advies gaat vragen hoe en wat te doen nu.. want hij ziet wel aan mij dat het niet echt goed gaat..
Wordt vervolgd want hij gaat bellen en dan hoor ik het wel.. dat kan ook morgen zijn want hij wil Knibbeler zelf spreken of Brada.. de vorige keer had hij van Liesum als dienstdoende oncoloog.. en die kwam met die droge huid.. ach Lips weet ook wel dat dat niet het geval is..
En dan heb ik hem niet eens van mijn hijgen als een loco verteld na een stukje fietsen of lopen.. op de sportschool heb ik dat niet trouwens.. of van mijn moeheid, nog van mijn braken.. ach dan heb ik voor de volgende keer nog wat LOL..
Allemaal liever niet.. ik wil van de jeuk af en kunnen slapen zonder pijn..

wordt dus duidelijk vervolgd...
grts

3 opmerkingen:

  1. Hopelijk kunnen ze wat voor je doen meis,want het zit je niet mee kwa chemos enz enz.

    Hopelijk kan je knibbel er wat aan doen,die zal wel vaker met het bijltje gehakt hebben denk ik.

    Sorry dat ik ff niet wat vaker kom,maar ja we werken weer he en dan is toch zoeken naar de tijd.
    Vanmiddag wegens omstandigheiden vrij en dan kom ik ff buurten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Frieke,
    Het gaat allemaal niet zoals het zou moeten, hè. Sommige mensen hebben nauwelijks bijwerkingen en andere weer wel. Helaas heb jij weer de pech, dat je tot die laatste behoort. Ik hoop dat Knibbeler met een oplossing komt zodat je, en van de jeuk af bent, en dat je weer wat beter kunt slapen, want dat trek je niet.
    Lukt het ook niet om overdag een uurtje te slapen? Even lekker naar bed, even een momentje voor jezelf....rust. Moet je echt proberen, is goed voor je!
    groetjes, Coralie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Frieke
    Weer eens alles bijgelezen. Gaat niet zo best weer he? Vervelend dat het niet meezit en jij weer alle bijwerkingen erbij krijgt.
    Toch proberen om wat extra slaap te krijgen overdag meis.
    Khoop dat het snel een beetje warmer weer wordt, dat geeft een mens ook een positiever gevoel he?
    Khoop dat Knibbeler wat kan doen om je van die vervelende jeuk af te helpen. Hou je aan t'gras he Frieke
    Liefs en knufs, klaar

    BeantwoordenVerwijderen