.

.

woensdag 11 februari 2009

terug naar af

Het lijkt wel weer of mijn hele leven draait om medicijnen en hun bijwerkingen... jeuk, pijn in de gewrichten en jawel... overgeven... nee, het is geen griep.. ik heb geen graadje koorts, zelfs geen verhoging... gisteravond en vannacht heb ik dus 4 keer mijn maag omgedraaid.. tot bloedens toe.. nu maak ik me daar niet zo druk om... dat weiger ik...

Ik gebruik ook al jaren een doucheolie Mieke. Ik heb de natural oil van Nivea, en dat gaat heel goed.. ik heb sinds ik dat gebruik geen last van droge schenen... dat was immers de reden om dat te gaan gebruiken jaren terug. Maar het werkt natuurlijk ook op de andere huiddelen.... LOL.. was het maar een droge huid, denk ik wel eens.. dan kon ik zelf er wat tegen doen.... toch heel fijn en dankjewel dat je meedenkt..maar dat geldt eigenlijk voor iedereen die mij belt, mailt, schijft, komt, of hier reageert.....


Gisteren ben ik goed door mijn drukke dag gerold.. helaas is de sportschoolgang gesneuveld.. maar die staat nu op vrijdag.. de slow cooking beef ligt nog onaangeroerd in de koelkast... vandaag heb ik er ook geen tijd voor.. maar donderdag wel.. ja voor goed koken heb je soms wat meer tijd nodig.. en je kan niet zomaar uren weg zijn...al kan een stuk vlees wel uren in de oven liggen garen zonder dat het smaak verliest mits je het maar goed inpakt..

Het is koud, zit ik nu te merken.. en dat terwijlk de verwarming al lang aan staat.. ik zag de buurman ruiten krabben.. zo...ik heb maar een vest over mijn trui aangetrokken en een kop thee gepakt.. als dat niet helpt, dan weet ik het ook niet.. die kop thee hè.. overal goed voor.....

Tja mijn Acer lijkt een driemaal is scheepsrecht verhaal te worden... ik ben echt benieuwd hoelang het duurt voor hij weer terug is.. en dan goed hoop ik..

Ik twijfel of ik direct nog naar de markt ga.. ik heb brood genoeg en ook nog zat kip...vis kan vrijdag ook al ik zou willen.. maar ik moet weer eens een keer mijn vrieskist leegeten.. daar ligt alweer ja voor twee weeshuizen in...en ik heb niet eens zo'n grote kist meer... ik kan vrijdag natuurlijk een goh hoe heet dat nou.. met mosselen en garnalen en zo.. en rijst... een paella maken.. maar dat kan vandaag ook denk ik.. even kijken wat ik in huis heb.....in plaats van mosselen.. die Tonny niet lust kan ik ook stukjes kabeljauw filet nemen... ja dat zou best eens kunnen.. een eigen gemaakte paella.. nee niet uit zo'n knorrpak.. al is dat soms ook wel heel gemakkelijk... met mijn broodidee van gisteren ben ik niet verder gegaan.. komt wel.. ik heb zie ik trouwens ook nog lasagnabladen liggen...mmmmmm...ik ga er even over denken... ik heb nog tijd genoeg tot vanavond...

He... de zon doet zijn best....ik zie echt een baan zon op mijn vloer... ook dankzij thee???

fijne dag allemaal..
grts

1 opmerking:

  1. Dat is ook wat met ja lappie, 3 maal is scheepsrecht hoop ik voor je. Ik heb jeuk overgeven en pijn in de gewrichten eens ingetikt en kwam meteen uit op chemo en morfine achtige geneesmiddelen. Dan zal dat toch wel een rol spelen. Het moet toch ergens vandaan komen, zeg je zelf ook al. Ik hoop dat men die naald in de hooiberg vinden zal. Zou veel schelen met je verdere behandelingen toch? Ik zit ook te dubben of ik naar de markt zal gaan. Het is hier nu lekker weer, zon inderdaad. Maar Hans is naar de gym en er is vanmiddag weer regen voorspeld. Nou ja we zien wel. Ik moet ook nog schoenen hebben, de bruiloft in engeland is volgende week al. Verder heb ik nog 3 verjaardagen in deze week, plus een trouwdag en een kaartavondje. Maandag zowiezo de oppasdag, ik heb geen dagje meer vrij deze week. We moeten volgende week al om 5 uur op, om op tijd op Schiphol te zijn. Nou ja, enkel de bruid moet mooi zijn toch? Mijn zwarte wallen zal wel niet op gelet worden. Meiske ik hoop dat je dag een beetje lekker gaat ondanks alles, knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen