.

.

dinsdag 10 februari 2009

keep trying

zo ik heb mijn acer weer terug.. en nu eens kijken wat het doet .. volgens mij en de bon die erbij zit is er een nieuw toetsenbord ingelegd...tot nu toe doen alle ee's het met een gewoon gemak.. het enige wat ik zie is dat het toetsenbord niet vlak loopt .. dus daar ga ik echt over bellen... desnoods rijd ik zelf, lees laat ik me rijden, even naar den Bosch...


gebeld en nee, ik kan hem niet zelf maken en nee, naar den Bosch rijden is geen goed idee....dus maar weer opsturen.. het wordt de derde keer.. de eerste keer hebben ze iets gemaakt wat niet hoefde, de tweede keer een nieuw toetsenbord.. hoera de e-toets werkt maar de reparatie is slordig. Het toetsenbord zit er niet goed im.. en nu ben ik hem weer kwijt... misschien komt ie snel terug.. de 2de keer was ook al sneller..
hopelijk is dit de laatste keer...echt een maandagmiddagmodel dus..


grts
Frieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten