.

.

maandag 9 februari 2009

een kopje thee en de rest

Het is er gisteren niet van gekomen om hier een berichtje te plaatsen.. gewoon te druk met van alles en nog wat.. en dat terwijl ik het nu niet zou kunnen benoemen wat ik dan wel gedaan heb gisteren... ja naar mijn moeder geweest.. de was enzo..maar goed... dan maar vandaag wat vroeger.. het is nog geen eens 9 uur.. ik ben benieuwd wanneer dit ik dit plaats..

Het gaat eigenlijk best goed.. ja ik heb wel jeuk, nog niet zoveel en ik heb afgespoken met mezelf dat ik niet elk jeukplekje ga verbinden met de trastuzumab, dat is noet logisch.. je kunt ook zomaar ergens ineens kriebels krijgen...

Ondertussen ben ik verder gaan zoeken naar dat her2neu eiwit en de neutralisering daarvan door de trastuzumab.. ik heb wel wat gevonden, maar ben er nog niet helemaal uit.. ik zal het nog een paar keer moeten lezen en overdenken om een antwoord op mijn vraag te krijgen.. maar ik zal er echt wel achter komen wat trastuzumab nu precies doet met welk target...wordt dus vervolgd..

Dat trastuzumab ook rommel is, merk ik meteen aan mijn arm en hand.. die zijn na toediening van dat spul eens zo dik van de lymfe...de opruimers dus..
Tonny is trouwens nu thuis: geveld door de griep.. hij is ook zo moe... niet omdat hij niet slaapt maar gewoon in het geheel en overal van binnenuit....ik hoop echt dat een paar dagen niet werken hem de rust geeft die hij nu kwijt is..speelt natuurlijk ook mee dat het met mij eindelijk niet meer zo slecht gaat...

ah, het ziet hier grijs en kil... buiten dan..binnen heb ik wel de kachel /verwarming aan.. maar net niet voldoende denk ik.. een beetje killig... ik ga maar wat daar aan doen.. en nog wat gewoon huishoudelijk werk...maar eerst een lekker heet kopje thee...

fijne dag allen
grts

1 opmerking:

  1. Gelukkig dat het met de jeuk nog meevalt. Laten we hopen dat dat zo blijft. Ik was vanmorgen ook al vroeg en zag nog geen berichtje. Was weer oppasdag hé. Laat Ton maar eerst eens lekker uitzieken, ik weet wel mannen zijn eigenwijs. Hans heeft ook die griep gehad, na 2 dagen weer op pad en viel flauw tijdens de gym. Schrok ik me weer wezenloos. Ik zit ook aan een lekker warm bakkie en de kachel wat hoger, we zijn net thuis.
    Ja je kunt soms zomaar ineens een dag kwijt zijn met van alles.Hoop dat je nog info vindt over die Trasto....alles is meegenomen.Fijne dag meiske, knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen