.

.

zaterdag 10 januari 2009

zon op zaterdag

het houdt niet op.. de jeuk blijft aanwezig, maar erger zijn weer mijn vingertoppen..ze doen zo zeer.. net of ze openliggen, geraspt... ik ben dan ook geen boodschappen mee doen.. ook mijn voeten doen zeer en zelfs lopen is lastig... het zal wel genezen weet ik, maar ik wilde dat het wat sneller ging..zelfs de morfine helpt zo niet....

ik ga direct maar wat schaatsen kijken.. je moet toch iets doen.. en gewoon zitten gaat goed:) Gisteren hebben Evelien en ik samen even gepoetst.. ik heb beneden gedweild..wat een plak zeg...

en ik denk dat ik een brood ga bakken... dat ruikt zo lekker, daar schiet je humeur van omhoog...

vanavond eet ik eenvoudig: blinde vinken, aardappeltjes, groente.. ik weet niet welke.. moet ik even de diepvries voor in duiken.. en ik denk dat ik straks nog iets met eieren doe.. ik heb er weer zestien liggen..
zo het meel zit in de machine, en de machine staat aan.. nu gewoon afwachten...

het is wat met de e van dit toetsenbord.. negen van de tien keer pakt hij niet.. terwijl ik zeer langzaam tik nu.. het vrouwenschaatsen is begonnen.. de eerste ritten met namen die ik niet kan uitspreken noch herken.....nu komt Renate...die naam ken ik dus wel...mmmmm.. 40.73....niet slecht voor haar doen..hahaha er gaat er één vallend en glijdend en wel over de finisch.. en nog de 3de tijd...

de zon schijnt achter mijn rug.. het vriest buiten, maar zo achter het glas is het lekker.. en rustige dag allemaal

grts

1 opmerking:

  1. Das minder die zere handen.Ik heb rode kool gegeten met krieltjes en gebakken vis. Ook schaatsen gekeken en een rustige middag. Vanavond even naar een verjaardag. Ook gedweild gister net als jij, ik heb geen boven dus mag ik de slaapkamers in 1 keer meedoen. Ach kan maar beurt zijn. Ik ga ook mijn broodbakker weer eens gebruiken, krijg er inene trek in. Meiske , beterschap met je vingers en een fijne avond! Knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen