.

.

donderdag 15 januari 2009

laptop mist "e" te vaak

Ik heb te vroeg gejuichd, denk ik.. de spierpijn, nouja iets dan toch, heb ik nu.. en direct moet/mag ik weer gaan sporten..

Net Acer gebeld over die e op het toetsenbord.. ze komen hem morgen ophalen en gaan hem maken.. dat hoop ik dan toch want dit is zo lastig.. ik zal eens niet verbtern en zker wetn dat ik de e hb ingetotst.. zi je hoveel missers er dan komn... en dan tik ik niet eens snel..het slchte nieuws is dat ik mijn lappie wel 10 dagen kwijt ben...en dat is balen.. ik pak denk ik mijn lappie uit de praktijk wel even.....of ook niet.. ach ik zie wel....

Volgens Evelien ligt het aan Vista.. als je daar online mee tikt dan vallen er letters weg... maar ik heb het ook bij een word document of een email of en txt..

Terug van de sportschool al weer en alle dingen bijeengezocht die Acer wil hebben.. pfffffffff.. wat een gezoek.. normaal heb ik alle aankoopnota's in één map, maar dat ligt nu even anders... maar ik heb het hoor.. met een beetje hulp van buitenaf die me een document mailde dat ik moest hebben..fijn dat er goede klantenservice bestaat...

Ik ben toch een partij moe... niet alleen de schuld van het sporten, maar ook het nieuws dat Mieke T. me kwam brengen...het is niet aan mij om hier op deze plaats daarop in te gaan, dus meer zeg ik er niet over. Gisteren is het toch zuurkool met stamp uit een pakje gworden... vandaag wordt het nasi saté.. in vergelijking met vorige week ben ik weer 4 ons afgevallen... goed werk heeft tijd nodig hahahaha... zachtjes aan dan blijft het ook..

gatver.. ben ik Diagnosed Murder aan het kijken op de BBC...is het een vervolg... en morgen ben ik er niet.. dan ben ik bezet in het ziekenhuis.. ik weet niet voor hoelang, minimaal 2 uur.. dat is de normale tijd.. maar als ze langzaam gaan zoals met de andere zakken trastuzumab.. dan weet ik het niet.....

Ik ga denk ik even een uurtje plat.. die bank kijkt zo uitnodigend...
fijne dag verder


2 opmerkingen:

  1. Ietsie spierpijn, meid das toch prima? Ik zou geradbraakt zijn, ik weet niet waardoor maar ik heb geen grein conditie meer. Spieren doen zonder dsport al pijn. Ff een dansje en ik slaap al niet van de kuitenpijn en kramp. Dokter zegt het is je artrose in de rug. Vaten zijn goed. Bloedonderzoek ook goed. Kwilde dat ik ook lekker kon sporten, zou ik sneller afvallen. Papierwinkel, ja das altijd bij mij....waar heb ik dat ook alweer gelaten? Gelukkig weet Hans het meestal. Ben net uit bed, heb 2 uur op kaakchirurgie gezeten, de kies is er uit en de wond gehecht.
    Volgende maand mag ik weer.Heb wat koorts. Geen eetproblemen bij mij dus vandaag, ik kan niet eten hahahaha, Hans nam pannenkoek.
    Hoop dat ze je eetje kunnen maken, het lijkt wel puzzelschrift zo. Sterkte in het ziekenhuis hoor, hoop dat het meevalt! knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zie dat je je eerste hebt gehad, hoop dat je niet beroerd er van bent meiske! Heb de kaart ontvangen, dank je wel hoor, maarre is toch normaal? Vind het wel lief natuurlijk. Ik hoor je wel als je zover bent, sterkte hoor, knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen