.

.

zaterdag 31 januari 2009

ik weet het weer

Ik heb mijn laptop terug... nu ben ik benieuwd of het euvel verholpen is want zo ik gelezen heb, is de bios geflasht en dat is het.... het heeft me tot net gekost om alles weer naar mijn hand te zetten... en ja ik merk dat ik weer ee's mis.. nu eens kijken of dat zo blijft ook als ik langzamer tik.. ik weet het nog niet.. in elke regel mis ik wel een e maar dat kan ook vertikken zijn ... dus er blijft niets anders over dan gewoon proef ondervinderlijk testen...

dankjewel voor jullie kaarten Trudie en Antoinette.. ze staan te pronken op de kast waar ik ze goed kan zien zodat ze me vaak doen glimlachen..

tot gisteravond had ik nog veel jeuk, maar nu is het rustig. Ik had mijn verhaal en stoppen met Palladon bij de huisarts neergelegd en hij kon er mee accoord gaan. Ja, eerlijk gezegd kon hij niet anders....maar ik weet sinds vannacht weer waarvoor ik die Palladon slikte: zenuwpijn of bestralingspijn of oedeempijn, of gewoon allemaal... in ieder geval: pijn.. en dan niet een klein beetje maar een flinke kluit.. dus ik slikte vanochtend vroeg alweer paracetemol...het helpt iets...maar alles is nu beter dan jeuk.. dat weet ik zeker...nu even kijken hoe het zich verder ontwikkelt..

Op de televisie staat tennis aan.. ik kijk met een half oog terwijl ik verzin dat ik op die morfine toch wel erg goed sliep.. dat is vannacht al minder geweest.. ik heb flink liggen draaien en woelen en was al vroeg eruit.. ik kon niet meer liggen van de pijn.. en die komt nu weer in zijn geheel terug.. dat is balen....meer dan balen.. nee die e wil nog steeds niet helemaal, al is het beter dan het was.. maar volgens mij was het eerst ook zo en is het in de loop van de drie maanden verslechterd.. in deze hele zin waren de ee's weg.. tik ik wat rustiger dan wil het wel.. zelfs met een lichte aanslag .. het blijft proberen dus nog even voor ik wat besluit om te doen want ik zit er echt niet op te wachten om weer mijn lappie 14 dagen kwijt te zijn en daarna weer al het werk om hem naar mijn hand te zetten...deze zin was weer volkomen verkeerd met de ee's.. het lijkt mijn medicijnen allergie verhaal wel..want dat ik zo iets heb, is zeker.. daar begon alles mee, kan ik wel zeggen...
Mijn koffiemelk is op, melk met een e dus.. straks even boodschappen doen. Ik ga mee want thuis zitten is ook maar zo....

Gisteren had ik gewoon een frietje saté.. het was niet eens echt lekker.. de saté dan.. de friet wel.. die komt nog steeds uit de Acti-fry en dat blijft een uitvinding.. lekker knapperig, geen vet.. ik ben benieuwd of ik er ook vis in kan bakken.. dat ga ik vandaag eens proberen denk ik..en wat witlofsla....dat lijkt me een goed eten....
Alleen nog verzinnen wat ik met de champignons en de geitenkaas doe.. houden het denk ik geen dag meer.. de champignons waren voor een stroganof bedoeld.. mmmmmmmm.. dat kan toch wel.. dan doe ik geen vis vandaag..en dan maak ik van de geitenkaas wat tappas..

fijne zonnige dag allemaal. die zon schijnt echt hoor.. als je maar naar boven durft te kijken en verder dan je eigen tuintje..

grts

1 opmerking:

  1. Misschien kun je tot een compromis komen, af en toe toch morfine om een nachtje te slapen. Meestal moet je het toch zelf uitvogelen wat het beste werkt.Wat raar met die eetjes,Jochem had ook een Acer en die was heel snel kapot. Hij wil nooit geen Acer meer zegt hij.Ik ga vandaag voor een uitsmijter ham kaas, vind ik altijd een lekker zaterdag menuutje.Hier schijnt de zon ook stralend. Hans heeft zijn stoel in de kamer naar het raam gezet en ligt te zonnen achter het glas, lol! Fijne dag meidje, we horen wel weer hoe het verder gaat met jeuk pijn en eetjes, knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen