.

.

dinsdag 6 januari 2009

dolle dinsdag

Wat is de wereld toch mooi hè. zo met een kopje thee voor je, de poes snorrend en wel op schoot, de televisie op de achtergrond, de verwarming aan en buiten wit.. ja dit kan ik best waarderen.... vanochtend kon ik er weer bijna niet uit. ik slaap wat af de laatste dagen...ik geef de schuld aan de donkere dagen, de kou en de morfine... ik was wel wakker om half 8.. maar ja... je kent dat wel.. en voor wie of wat moet ik zo vroeg op... ik zou het niet weten. Mijn eerste afspraak vandaag is kwart over twee bij de tandarts.. ja en dan ga ik wel meteen door hoor.. dan doe ik boodschappen, komt Tonny al weer thuis, komt Maria mijn vervangster en komt Til. Allemaal zo tussen 4 en half 5... dan eten koken en daarna is het al weer avond.. met Maria overleggen. Ik denk dat ik mijn leerlingen weer zelf ga doen op dinsdagavond.. nu die chemo uit de weg is... Dat zou dan betekenen dat ik in totaal 7 van de 10 leerlingen weer zelf doe. Verdeeld over 3 dagen. Dat scheelt natuurlijk flink in inkomen. Maar fijner is dat ik weer iets te doen heb. Door die morfine kan ik nog niet naar mijn werk in Oudheusden rijden. Maar dat komt ook wel weer.. en misschien wel sneller dan ik nu denk..

Zo de pijnstiller is ook ingenomen.. die heb ik naast de morfine jammer genoeg nog steeds nodig. Mijn sugarsnaps met parmaham schotel was goed gekeurd.. valt weer mee hè... wat ik vandaag ga eten weet ik nog niet, eens even zoeken wat ik heb en waar ik zin in heb en tijd voor heb om klaar te maken...
Ik weet het al.. macaroni(pennes) met 3 soorten kaas... het recept volgt nog en de cijfers... niet moeilijk te maken, wel smakelijk..

Zo ik ben weer terug van boodschappen.. ik heb toch besloten dat Maria vandaag voor het laatst is. Dus ik heb een leuk bakje met narcissen voor haar gekocht. Volgende week zou ze er niet zijn en dan weer wel en dan weer niet.. ik doe de dagen dat zijn niet meer kan toch zelf nu... en zo zonder chemo moet dat lukken..volgens mij herhaal ik me zelf.. nouja.. so be it..

Ik heb ook net besloten dat ik een andere digitale camera wil.. heb ik weer wat uit te zoeken:).. deze camera verkoop ik dan gewoon.. hij doet het goed hoor, maar ik wil meer ermee.. en dat lukt me niet.. echte macro opnames bijvoorbeeld.. ik kan wel iets met deze maar dat is minimaal.. ik wil meer.. dus ... op zoek naar.....
suggesties zijn welkom hoor..

Ondertussen zit ik in het zonnetje het luie zweet er uit te zweten... ik heb mijn "bergschoenen" nog aan.. die houd ik ook aan, dan weet ik zeker dat ik als ik direct naar de tandarts loop, niet uitglijd.. Wat een pech Trudie.. maar ik herken het wel hoor.. gelukkig kan ik hier bij stukken eigenlijk altijd meteen of anders de dag erop terecht.. al is het maar voor een noodoplossing..

Wat een besluitvolle dag is dit weer... ja ik blijf zeker actief Mieke.. en nog even, dan kan er een kleurtje in mijn babyblonde haartjes...

grts

Geen opmerkingen:

Een reactie posten