.

.

donderdag 4 december 2008

natte sneeuw en kookperikelen

het sneeuwt hier.. welliswaar natte sneeuw, maar toch.. en ik moet er zo meteen nog uit... tenminste.. dat denk ik dan toch... ik ga Indonesische smoor maken.. dat is een soort hachee met hamlappen, uien, kruiden.. je eet het verder met rijst of rijstmie.. nu heb ik alles in huis behalve het vlees..... maar het kijkt echt slecht daar buiten...dus misschien wordt het gewoon een kip siam.. of zoetzure kip.. dat heb ik wel in huis.. toch maar eens even de vriezer van binnen bekijken..
Evelien is al weer weg.. het ging allemaal niet zo best met haar.. dus echt gepoetst heeft ze niet.. ach morgen gaat Tonny toch verder met de kippenkooi en loopt hij zat troep binnen... nutteloos om nu te dweilen dus wil ik maar zeggen...
Vanochtend heb ik even met mijn moeder gebeld..ze heeft al een klein stukje gelopen... ze krijgt pijnstillers, en slaapt niet zo best.. tja.. ik hoop echt dat het allemaal beter gaat vandaag en vannacht voor haar.
Dankjewel Maxime voor de knuffel.. ik vind mezelf ook wel mooi hoor... alleen de ene keer wat mooier dan de andere keer.. en nu met dat verkouden gezicht is het wat minder.. ben je al met je kersttafereel begonnen??
die handen en voeten is een gevolg van de chemo Truike.. niets aan te doen.. ja stoppen met de chemo... nou dat doe ik dan over 8 weken... afgesproken?? ik ben bang dat ik straks toch een grotere dosis morfine krijg.. en daar zit ik echt niet op te wachten.. dus een beetje low level en als de pijn te houden is...
Sinds vanochtend heb ik een nieuwe tweedehands zwarte broek.. past prima, geen gezeur..dus zo kan het ook...
Nu ga ik op zoek naar een staafmixer.. misschien heeft die keukenwinkel in Vinkel dat ook wel.. of anders marktplaats.. het is voor mij gewoon een sport om dingen goedkoop op de kop te tikken... dan houd ik meer over voor andere zaken...
zoals vakantie .. een lang weekend eind januari. tja uit de lengte of uit de breedte hè.. maar dat kennen jullie allemaal vast wel..

Mijn klaartje: Luna zit vlak naast me en wil geaaid worden...dat is bijzonder...

1 opmerking:

  1. Natte sneeuw hier ook, eerst bleef het even liggen, maar niet lang. Ik had gister kip tandoori, is ook lekker. Toch niks ernstigs met Evelien? Goedkope dingen scoren is altijd leuk hé! Fijn dat je broek past, afzakkerige broeken zitten niet lekker. Ik snap dat je niet op meer morfine zit te wachten meiske, maar ik dacht misschien hebben ze iets voor die bijwerkingen, dat denk je zomaar dan hé.Morgen Sint bij Ronald met de familie , lijkt me leuk weer. Ik heb zo een sintspel gekocht , moeten de kinderen een soort ganzenbord doen,met een bepaalde opdracht mogen ze dan een pakje open maken. Anders is het zo snel om. Zal blij zijn als die 8 weken om zijn voor je ! Dikke knuf(ben niet meer besmettelijk) Trudie

    BeantwoordenVerwijderen