.

.

woensdag 3 december 2008

lamlendig en grieperig en foto


dus maar even kort..
Als je goed kijkt, zie ja dat ik een donslaagje op mijn hoofd heb gekregen..

met mijn moeder is alles goed.. ze belde gisteren zelf even op.. niet dat ze veel aan me had want ik ben goed ziek... ik denk dat Trudie me heeft aangestoken..:)
momenteel worden mijn vingers om de havenkap blauw/paars... vrijdag maar gelijk melden voor in het dossier... en ze doen goed zeer..
maar goed .. het is woensdag en alle leerlingen die zouden komen zijn geweest.. Anke was er vandaag niet wegens Sinterklaas.. ds ik heb ze zelf maar gehad.. ik heb ze gewoon op de pc laten werken.. ik had net nieuw materiaal om met de eindcito's te oefenen.. en dat was erg succesvol....

en nu ga ik lekker op de bank liggen... iets anders zit er niet meer in...
morgen beter...

grts

2 opmerkingen:

  1. Lieve Frieke,
    Inderdaad zag ik alweer haartjes komen, maar je blijft in mijn ogen een knappe meid hoor en ik wil je even laten weten dat ik een gigantische bewondering voor je heb.
    Ik wil je dan ook een hele dikke knuffel geven.
    Super dikke knuffel van Maxime

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou het is al bijna even lang als dat van Fenna. Sorry sorry dat ik je heb aangestoken , maar ja, Hans stak mij weer aan! Oppassen maar dan met die cyberknuffels. Knap dat je toch zelf hebt gewerkt, ondanks de pijn. Fijn dat het goed gaat met je moeder trouwens. We waren vanmiddag ff shoppen , nou dat doe je nu ook niet voor de lol zeg, wat een drukte!!! Hans moet morgen weer werken ook, dus kan ik ff lekker mijn gang gaan. Meiske ik knuffel je op afstand anders steek jij mij weer aan, lol! Hou je haaks en vertel ze alles over je handen en voeten, misschien is er toch een oplossing, je weet het maar niet.....Trudie

    BeantwoordenVerwijderen