.

.

zaterdag 20 december 2008

geen succes

nou ik heb Word Press geprobeerd en het was geen succes.. ingewikkeld en niet in het Nederlands.. dat heb ik echt wel nodig nu als ik met iets nieuws ga beginnen.. en zelfs dan is het ingewikkeld voor me....
vanmiddag heb ik Janneke op bezoek gehad.. heel erg gezellig.. het was echt lang geleden dat ik zo gezellig en lang met Janneke heb lopen beppen....en dan is het ook meteen goed,, we hebben allebei een nieuwe router besteld... dat komt omdat we nu allebei een 54 bpm router hebben terwijl we ziggo voor 100 bpm betalen.. dat is natuurlijk zonde.. en je merkt dat je internet traag verloopt... dus we hebben een nieuwe besteld via internet..LOL.. een netgear router met 300 bpm.. kijk, dan hebben we wel snellere verbinding.....tenminste dat zou moeten.. dit weten we dinsdag... want dan komen ze... en als het goed is ook mijn nieuwe printer.. ook online besteld.. een brother 585 CW netwerkprinter.. en jawel met verzendkosten goedkoper dan bij WKS en geen geërger vanwege de verkoopster/verkoper...dus ik ben blij... gewoon door alles..

minder blij ben ik met mijn handen en voeten.. die beginnen nu ook.. ik waggel door het huis om dat de afwikkeling van de voet bijna niet gaat.. schoenen aan gaat moeilijk.. ik loop op aftandse sloffen.. zonder sloffen of schoenen gaat ook niet... ik heb hier geen zin in.. geen tijd en geen emplooi voor... over mijn handen praat ik maar niet..

fijn dat je nog blij bent met de bloemen Coralie en leuk is dat hè.. tutten met je dochter.. weer een mijlpaal dus...op naar de volgende.. en al gaat het (te) snel...je ziet er naar uit hè...

ja echt wel gilluh Truike.. soms passen ze wonderwel die codes.. nee helaas.. ik heb mijn eigen thee gehaald.. ach.. dat gaat ook wel hoor.. en ja dat klopt ,,,ook mijn huisarts belt niet meer uit zichzelf.. dus ik ga maar weer naar hem..LOL..

ja ik ken dat Klaar en normaal gesproken zijn wij ook altijd gevlogen.. alleen door de omstandigheden vorig jaar en dit jaar niet... gelukkig hoeven we niet mee te doen aan de rondedans van verplicht familiebezoek... alle afspraken zijn al gemaakt zonder mij in te roosteren doordat ik eigenlijk een chemo gepland had staan.. en nu hebben ton en ik eerste kerstdag lekker samen.. lijkt me leuk om door de sneeuw te wandelen in de bergen nu.. al denk ik dat mijn conditie het laat afweten... dus doe ik het lekker in gedachten... dat kan ook..

wees alsjeblieft niet boos als ik niet overal op reageer.. ik ben echt een doos zonder deksel.. maar wel een lieve, zegt Tonny dan...

1 opmerking:

  1. Fijn dat het gelukt is met printer enzo. Minder fijn zijn die zere voeten nu. Is er nou niemand die er iets op weet denk je dan hé. Zo'n gesprekje met je kind kun je maanden op teren vind ik. Een moment van vertrouwen, van vroeger, van elkaar. Je kunt daar soms zo naar verlangen omdat de kinderen altijd druk zijn, ver weg lijken met hun eigen leven.Er komt kou aan, misschien kun je je die bergwandeling in de sneeuw in je eigen tuin voorstellen. Dan spazier je met Tonnie daardoor en denkt dat je in de Eifel of zo bent.Ja die codes is lachen, ik heb nu heleucia, nu lijkt wel wat op halleluja , leuke kreet toch? Fijne dag meiske! Knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen