.

.

zaterdag 13 december 2008

dag na de chemo

en het loopt weer niet goed: misselijk, moe, bloedneuzen, pijnlijke vingers en voeten, en nog geen maar dat komt morgen wel..diarree....maandag maar weer antireespillen halen.. anders kom ik de week niet door..

sinds donderdag hebben we 6, geloof ik maar het kunnen er ook 5 zijn, nieuwe kuikens van 3 maanden oud... ze leggen nog niet.. dat duurt zeker nog 3 maanden.. als ik puf heb maak ik wel foto's om te plaatsen.. maar nu heb ik even nergens puf in..

volgende week een drukke week voor mijn gevoel dan..mijn invalster komt weer niet dus dinsdagavond mag ik weer zelf aan de bak voor 3 leerlingen...woensdag zijn we 32 jaar getrouwd alweer, donderdag bloedprikken en Knibbeler en vrijdag weer chemo..

tussendoor moet ik echt naar WKS voor een netwerkprinter..
mijn huidige brother DCP 115c is te koop voor 25 euro/ op te halen voor de liefhebber.. hij doet het prima, gangbaar model, kleurenprinter, kopieerder en scanner en fotoafdrukker in één.. gescheiden inktcartridges.. werkt alleen niet als standalone netwerkprinter.. en dat moet ik wel hebben.. hij kan natuurlijk wel gewoon in een netwerk opgenomen worden door printer delen...


Tonny is weer alleen boodschappen doen...de lieverd.. ik heb hem voorgedragen voor een kerstpakket van AH en RTL4.. wie weet.. dat is gewoon een loterij dus iedereen heeft kans om te winnen...ik gun het hem echter heel erg.. daarom wil ik voor 17 december iets bijzonders doen.. ik weet alleen nog niet wat.. uit eten heeft geen zin, een show ook niet.. dan blijft er niet veel over... ideeen graag dus.. ik vraag jip en janneke ook nog wel.. misschien weten zij iets..
oja over Janneke.. kwam ze toch vanmiddag met een themosbeker vol met koffie uit haar nieuwe machine.. zo in de trent van: als moeders niet naar de machine komt, dan de koffie maar naar moeders...lief hè..

en momenteel zit ik aan de wijn.. wijn met morfine.. verdwaasd, verdaasd en verdoofd..maar ach.. laat mij ook eens een pretje hebben..LOL..

ik ben met mijn kerstkaarten begonnen.. al een paar zijn de deur uit... nu de rest nog.. maar dat komt morgen wel.. als ik de buurt gehad heb, blijven alleen de postkaarten over.. onee die van Magda nog.. nouja.. die krijgt ze deze week wel..en Evelien de hare ook..de rest is cht post.. kan goed.. ik heb één velletje decembrzegels..kom ik tekort kan ik altijd bijhalen hè.. maar dat zal wel niet...

oja mijn adres: kijk op
mijn website daar staat het op...
ik zet het liever niet hier neer, snappen jullie.....

hopelijk loopt het morgen iets beter.. ik heb maar kattenpootjes aangeschaft.....

6 opmerkingen:

  1. Kaartje is onder weg meis naar je toe.
    Nu nog 5 keer? of ga ik nu te snel?
    Hopeljk knap je van deze chemo goed op.
    Hoe kan het dat je handen enzo zo zeer doen?Een bijwerking van de chemo?

    Een printer hebben we van de sint gekregen en ik zou even niet weten wie er ng een nodig zou hebben dus kan je er niet mee helpen.
    Morgen of Dinsdag lees je het verslag van Stout en Nieuw ,ik hou me vandaag aardig gedeist anders ben ik vanavond nergens meer.
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meid
    geniet komende week vooral van je huwelijksverjaardag !!
    Desnoods met wat extra medicijntjes om de avond door te komen, recuperen doe je uit jezelf wel.
    Dikke kerstknuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Frieke, hier ook maar eens een berichtje van mij.geniet zeker de 17 van je huwelijks verjaardag.lees altijd wel je berichtjes. printer heb ik wel nodig maar je woont me te ver weg.
    dikke knuffelvoor je modje marian van de plaatjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Frieke,
    Hier ben ik ook weer een keer.
    Mijn kaartje is naar je onderweg.
    Valt allemaal niet mee he meid. Die pijnlijke en gevoelige handen en voeten had mijn schoonvader ook, en ze waren altijd steenkoud. Komt door de chemo. Nog 5 keer meis, en dan ben je er hopelijk een tijd of helemaal vanaf. Ik ga voor het laatste, jij ook wel denk ik.
    Alvast heel hartelijk gefeliciteerd met jullie huwelijksverjaardag en probeer er ondanks alles toch van te genieten, met een glaasje wijn erbij. Moet kunnen meid.

    Ik ga zeker een keer een van je receptjes proberen, die reistballetjes zijn een goeie vonst van je.

    Ik ga maar weer eens achter mijn puppie aanhuppelen, ze heeft weer deugnieterij in haar lijf.. hihi

    Een warme knuffel, Klaar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Frieke,
    Wat een ellende weer na die chemo... duim voor je dat het morgen inderdaad weer wat beter met je gaat!! Wens je alvast een fijne dag woensdag!
    Knuf Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Frieke

    Mijn kaartje is ook onderweg, ik kan heel moeilijk schijven vanwege mijn onsteking in mijn arm dus ik heb stickers gemaakt en Bart heeft de rest gedaan, dus een beetje onpersoonlijk maar wel erg gemeend
    ik hoop dat je het pakket wint want dat zou een leuk kadootje zijn voor Ton ,ik neem nog steeds mijn petje voor je af hoe jij je erdoor heen slaat meidje, woensdag is mijn allerlaatste kaartavondje dan is het over maar dat geld gelukkig niet voor je trouwdag . een hele fijne dag meid
    dikke knuf

    Annie

    BeantwoordenVerwijderen