.

.

zondag 12 oktober 2008

plannen maken??? niet doen!

want alles wat ik zelfs op de dag plan, loopt in de soep.. nouja niet helemaal natuurlijk....ik heb wel wat gedaan, maar ook dingen laten liggen.. zoals de strijk.. daar mag ik dan vandaag aan... ik zal blij zijn als Tonny weer truien gaat dragen.. dat scheelt in strijken.. en wat houdt me tegen.. ik denk toch de pijn in borst en oksel en schouderblad en arm... dat werkt niet lekker.. die appeltaart is ook nog steeds niet gemaakt.. reden: appels schillen gaat zo moeilijk.. alles schillen gaat moeilijk.. snijden kan ik wel links maar schillen niet, dan is de coördinatie weg.. en dat terwijl ik links ben.. maar sommige dingen zitten er zo vast rechts in..

gisteren weer boodschappen gedaan.. het valt me op dat ik helemaal niet zoveel boodschappen meer heb en toch rond de 100 euro kwijt ben.. bij de Jumbo.. en als ik dan kijk waar het in zit.. waspoeder 5 euro.. dat is het hoogste bedrag.. wat vlees voor rond de 3 euro per pakje.. koffie 3 euro..ja als je dan alles optelt dan kom je er wel hoor, terwijl je eigenlijk niets bijzonders hebt gekocht..

ik ga denk ik toch wat meer naar de Aldi.. in ieder geval weer eens kijken.. ze hebben niet al mijn merken/smaken.. maar wel groente fruit en vlees..

het kijkt triest buiten.. we hebben afgesproken dat we vandaag de gevallen kastanjes opvegen.. ik kan er helaas niemand blij mee maken.. en moet je zien wat je voor tamme kastanjes betaalt in de winkel... ik kan het er echter niet aan uitgeven en ik heb ook geen puf om ze te drogen.. en dan te verkopen.. dat is me net een brug te ver... komt misschien ooit nog wel eens:)

deze laatste herstelweek gaat eigenlijk heel goed... ik ben bij tijden nog misselijk, maar gelukkig niet meer constant... alleen enorm verkouden.. dat is de tijd van het jaar.. ik loop me toch te snotteren...
ook ben ik iet meer zo uitgeput moe.. hoewel.. ik viel gisteren dus wel weer zomaar op de bank in slaap... ja ik slaap wel slecht natuurlijk... elke nacht tussen 2 en half 3 moet ik eruit en daarna slaap ik niet echt meer.. ik ga om 11 uur naar bed.. dus ik slaap echt wel 3 uur denk ik.. misschien wel wat meer.. het zal wel genoeg zijn hè.. want wat voor inspanningen lever ik nu op de dag behalve pijn.. ik fiets naar de winkels, naar mijn moeder, naar de fysio en naar de dokter.. de meeste wegen rijd ik wel 3 keer omdat ik zo slinger.. ik rommel marginaal in mijn huis en dat is het dan..

morgen toch maar weer eens achter de taxivergoeding aan.. het is me vorige week niet gelukt om CZ te pakken te krijgen.. het is volgende week hier herfstvakantie.. ik kreeg een kaartje van mijn collega's met de boodschap onder andere dat ze daara echt met de bouw gaan starten.. ik ben zo benieuwd.. bedankt allemaal voor je kaartjes hè...

leuk dat pretboeket Trudie.. dank je wel.. en ja ik heb al gezocht en geboden op marktplaats.. dus ik ben ook hier beneiuwd naar weer..

ik heb ook een klaartje voor vandaag: ik ga zo lekker op de koffie bij mijn moeder en trek me even niets aan van afvallen of zo.. dus lekker een koekje erbij.. daar kan ik nu al van genieten..

fijne dag allemaal

oja.. gisteren heeft Tonny 4 hamburgers in de actifry gegooid... heel klein beetje olie erbij.. het ging weer prima.. hij is erg erg tevreden.. en ik dus ook..

grts

1 opmerking:

  1. Ja zulke dagen zijn er soms, je hebt dit en dat voor ogen en hups, mooi niet dus. Wij mensen moeten eens leren dat het leven niet te plannen is soms. Tuurlijk kun je je afspraken in een agenda schrijven, tuurlijk kun je je dingen voornemen te doen. Maar het leven loopt soms anders, wij mensen zijn soms te eigenwijs, willen de dingen naar onze hand zetten. Ach ooit leren we het wel....
    Vriendschap is heel bijzonder
    vrienschap daar versta ik
    onder........
    Samen praten, samen luisteren,
    samen lachen, samen fluisteren.
    Elkaar steunen bij verdriet,
    met een bosje "vergeet mij niet".
    Opgaan in elkaars geluk,
    dat is vriendschap uit een stuk!!!!
    Knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen