.

.

maandag 27 oktober 2008

morgen pas

ik ga morgen pas mijn rondje ziekenhuis maken... vandaag heb ik een intake van een nieuwe leerling.. en de kans dat ik niet op tijd terug ben, wil ik niet lopen...dus morgen maar.. één dag erbij kan nog wel.. het lijkt wel een credo te worden.. één dag erbij.. dat is altijd wel te doen en voor je het weet ben je weer een maand verder.. straks wel de fysio afbellen.. laat ik het maar meteen doen.. dan is het gebeurd...zo gebeurd..
als ik nu zeg dat het niet zo best gaat, blijf ik in herhaling vallen.. dus ik doe het maar niet..ik richt me liever op andere dingen... ojee.. als ik morgen ziekenhuis doe, moet ik vandaag de woensdag leerlingen in orde maken... ach dat lukt wel.. dat lukt altijd.. dus vandaag ook...
straks even op fruitjacht wat ik ook kan schoonmaken.. ik heb nu sinasappels liggen, maar dat is een crime om te pellen.. o ik heb geloof ik nog bevroren fruit in de vrieskist.. eens kijken...ja...dat klopt.. ze staan nu op het aanrecht... maar de fruitjacht staat hoor...wie weet wat er is...
ik heb ook meteen appelcompote uit de vrieskist gehaald.. dus het zit wel goed.. dat is de compote van de geschilde Anneke en Greet appels. Ik moet de foto's echt opsturen....maar die zitten op mijn kantoor pc en ik zit binnen te laptobben...zoveel taalfouten, missende letters... niet te filmen gewoon..
Gisteravond trok ik mijn linkse in-ear stuk.. ik kan hem niet meer maken.. dus weer een kostenpost.. ik ga wel eerst tweedehands kijken.. want ze zijn duur zat.....
En ik heb mijn doktersverklaring binnen voor de taxi... alles zit al in een envelop.. alleen de postzegel ontbreekt.. dus daar ga ik straks meteen voor uit.. vanmiddag na half twee want eerder zijn de winkels en het postagentschap niet open.....

mijn klaartje voor vandaag: Tonny belde vsnochtend op om te vragen hoe het ging...

fijne dag allemaal
grts

1 opmerking:

  1. Ach meiske, gister is altijd slechter als morgen en morgen is weer beter als vandaag, hoop ik althans . Ja jammer dat jij geen banaan lust, die pellen makkelijk. Of clementine mandarijnen misschien? In elk geval is de taxi geregeld. Das alvast weer een zorg minder. Lekker receptje heb je weer! Ach en Ton, weet je je kunt ze soms schieten maar ze blijven lief toch? Al met al heb je toch weer een hoop gedaan vandaag. De rest zien we morgen dan wel weer. Dikke knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen