.

.

dinsdag 2 september 2008

gisteren toch klein feestje

niet alles kunnen doen wat ik wilde gisteren.. de monsters waren te sterk.. ik wilde wel.. maar dat was het dan ook.. ach nieuwe dag, nieuwe kansen.. wel een klein feestje gisteren... clair bestaat 17 jaar .. van 01-09-1991.. we hebben echt wel bestaansrecht hè.. net als ik.. met vallen en opstaan, daarom is het ook mijn zaakje..

afvallen... ach Truike.. gezond eten, niet snoepen regelmaat.. dat zijn de hoofdingredienten.. meestal gaat het dan goed.. alleen hier even wat teveel.. ik val nu meer dan 3 kilo per maand af en dat is medisch niet verantwoord met die cocktails.. vandaag weer 3 ons minder dan gisteren.. tja wat is dan 3 ons..maar elke dag stapelt wel hoor...

als alles goed gaat, krijg ik straks mijn mutsja's... natuurlijk komen er dan ook foto's.. ik ben benieuwd.. ik heb verschillende gekocht hoor.. ik wil immers kunnen wassen.. wat jullie

het is hier een beetje Indian Summer, 20 graden.. geen regen.. die mag wel wegblijven hoor.. gisteren was het een mooie dag met toch zon.. wat het gek kan gaan in zo'n klein landje hè...


ik krijg zometeen een sollicitant voor invallen op mijn praktijk.. hopelijk wordt het wat.. anders moet ik wat anders verzinnen.. want die chemo's pakken harder aan den ik hebben kan in de eerste week...

fijne dag allemaal..
en mijn klaartje: mutsja's!!

1 opmerking:

  1. Allereerst gefeliciteerd met Clair meidje. Ik hoop dat je monsters vandaag aftaaien. Mutsja klinkt wel een beetje Russisch, ze zien er leuk uit trouwens. Ja meidje ik weet het wel, maar als ik geen dieetlijst heb eet ik te weinig en kom ik aan. Schildkliertje hé. Het is gewoon makkelijker als er staat smorgens dit, om 11 uur dat , tussen de middag zus en savonds zo.Ik hoop dat je een leuk iemand kunt krijgen als assistent. Je bent hier nog wel even zoet mee en hebt de hulp dan gewoon nodig. Het is vandaag een beetje grijze dag, ik vind het nu wel echt September. Kan me niet indenken dat we al in het laatste trimester van 2008 zitten. Het gaat zo snel. Moet af en toe ff extra adem halen om bij te blijven, lol! Meidje veel plezier met de mutsja's maak je een foto? Knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen